Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fisketurisme - min niche. Feedback ønskes

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jeg kunne godt tænke mig både at få feedback på denne side:

http://www.fisketurist.dk

og egentlig også selve området. Jeg havde tænkt mig at sende breve til diverse turistorganisationer herhjemme, men også diverse 'attraktioner', der har med fiskeri at gøre. Det kan være ferieparker, der har fiskevande inkluderet eller tæt på. Fisketurister kommer jo uden for den normale feriesæson, og må kunne skabe noget mere forretning.

Mange hilsner og på forhånd tak

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:20

Hej Mads

Nu er jeg ikke den rigtige til at give feedback på din side. Istedet vil jeg bare lige give dig Yes for din passion og at de skinner tydeligt igennem på din hjemmeside. Det er sgu fedt, og motiverende!

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 00:59

Boysen:

Nu er jeg ikke den rigtige til at give feedback på din side. Istedet vil jeg bare lige give dig Yes for din passion og at de skinner tydeligt igennem på din hjemmeside. Det er sgu fedt, og motiverende!

Jeg takker mange gange!

Lystfiskeriet har været min hobby i 25 år, og mit fuldtidsarbejde i mange år. Og med siderne www.fiskemagasinet.dk - www.FiskeTV.dk - www.fiskebloggen.dk - www.fisketurist.dk og snart også www.putandtakesiden.dk, så prøver jeg da at dække en del af fiskeriet :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 12:18

Måske der er andre, som kunne tænke sig at give feedback :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:29

Mads:

Jeg kunne godt tænke mig både at få feedback på denne side:

http://www.fisketurist.dk

og egentlig også selve området. Jeg havde tænkt mig at sende breve til diverse turistorganisationer herhjemme, men også diverse 'attraktioner', der har med fiskeri at gøre. Det kan være ferieparker, der har fiskevande inkluderet eller tæt på. Fisketurister kommer jo uden for den normale feriesæson, og må kunne skabe noget mere forretning.

Mange hilsner og på forhånd tak

Mads

hej mads

fin website. Jeg synes dine billeder er gode, skarpe, og det er nogle ordentlige krabater du har hevet i land.

Jeg bor i Esbjerg, og den har jo en vis fisketradition, så har du kontaktet charlotte gantzler ( turistchef) her? Hun ser iøvrigt godt ud-så sæt et møde op med hende..Smile

Har du brug for noget mere info om Esbjerg, så vil jeg gerne være behjælpelig.

mvh Flemming

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 12:48

neodias.dk:

hej mads

fin website. Jeg synes dine billeder er gode, skarpe, og det er nogle ordentlige krabater du har hevet i land.

Jeg bor i Esbjerg, og den har jo en vis fisketradition, så har du kontaktet charlotte gantzler ( turistchef) her? Hun ser iøvrigt godt ud-så sæt et møde op med hende..Smile

Har du brug for noget mere info om Esbjerg, så vil jeg gerne være behjælpelig.

mvh Flemming

Jeg har ikke kontaktet nogen endnu. Men hun lyder da som en jeg skal kontakte :-)

Jeg takker for hjælper, og måske vender jeg tilbage til dig, for at få info om Esbjerg..!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:29

Flot side Smile

Husk del tekst op maks 4 linje og linje skrift, derved er teksten mere læse venlig

Enkle overskrifter i tekster h1- og under overskrift h2 , derved kan hurtigt danne overblik over teksten

længere titlen der fortæller mere om siden derved mere klik bar på google jeg mener denne her <title>Fisketurisme</title>

Giv billeder titler og tags derved findes siden i google billedet søgning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 18:24

Mikael christiansen:

Flot side Smile

Husk del tekst op maks 4 linje og linje skrift, derved er teksten mere læse venlig

Enkle overskrifter i tekster h1- og under overskrift h2 , derved kan hurtigt danne overblik over teksten

længere titlen der fortæller mere om siden derved mere klik bar på google jeg mener denne her <title>Fisketurisme</title>

Giv billeder titler og tags derved findes siden i google billedet søgning

Jeg takker mange gange. Det er virkelig brugbare ting, som jeg naturligvis vil gå igang med!

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:33

Pæn og ren side, overskuelig og informerende...

Grafisk synes jeg du skulle fjerne den gentagende stribede baggrund og erstatte det  med noget andet.. Samt få dig et logo, så man kan genkende dig :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 20:13

Alexander R. B:

Pæn og ren side, overskuelig og informerende...

Takker :-)

Alexander R. B:

Grafisk synes jeg du skulle fjerne den gentagende stribede baggrund og erstatte det  med noget andet.. Samt få dig et logo, så man kan genkende dig :)

Der stod jeg af :-) Jeg er ikke den store haj til det her - og det er et færdigt template, som jeg er sikker på at jeg ikke kan finde ud af at ændre i....!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)