Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fodbold leverandør

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Dannevang:

Må jeg spørge hvor du har det fra? Synes det lyder lidt underligt. Kan godt huske noget om, at der er nogle tekstil kvoter osv. der er blevet reguleret i mængde, men mindes aldrig at have set noget om et total forbud. 

Mathias Dannevang:

Og bare lige så jeg kan blive endnu klogere, hvori ligger krænkelsen af varemærket? Igen under antagelse af at trøjerne bliver erhvervet på legal vis fra en grossist uden for EU.

Hvis du gider klikke på det han linker til, vil du læse svarene på din spørgsmål. Du får lige linken en gang til:

http://www.amino.dk/blogs/fashion-sellers-guide-og-raad/archive/2010/07/10/din-guide-til-parallelimport-fra-a-197.aspx

Kommer snart...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:11

Mathias Dannevang:

Og bare lige så jeg kan blive endnu klogere, hvori ligger krænkelsen af varemærket? Igen under antagelse af at trøjerne bliver erhvervet på legal vis fra en grossist uden for EU.

Jamen at importerer et trademark ind i EU er ulovligt... EU er et lukket marked, og derfor er import fra resten af verden af varemærker ik lovligt, såfremt de er beskyttet.
Og Nike og Adidas er beskyttet i hoved og røv, så du får giga problemer, hvis du krænker dem... Det samme gælder iøvrigt Puma, Reebok og alle de andre sportsmæker...

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 19:27

tænkstort:

Hvis du gider klikke på det han linker til, vil du læse svarene på din spørgsmål. 

Takker - det vil jeg gøre. Mistænker dog at linket er blevet tilføjet efter mit svar, jeg lagde i hvert fald ikke mærke til det første gang :)

Arbejder med online salg og design.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:44

Mathias Dannevang:

Takker - det vil jeg gøre. Mistænker dog at linket er blevet tilføjet efter mit svar, jeg lagde i hvert fald ikke mærke til det første gang :)

Det har du ret i ;D

Det blev tilføjet et minut efter, at indlægget blev postet... Tænkte det måske var smart for trådstarter lige at læse op på ;D

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:58

Hej alle

Er denne tråd gået død?

Jeg overvejer også at indkøbe fodboldtrøjer til videresalg. Fandt du ud af hvor du kan købe dem til en god pris Arla?

Jeg kan forstå at Nike Danmark selvfølgelig har licensen i Danmark, men betyder det at jeg ikke kan finde en grossist i udlandet, indenfor eu naturligvis, og købe fra denne istedet, da jeg er overbevist om at jeg kan finde nogle billigere priser end dem jeg vil kunne få herhjemme.

<mvh. og god dag til alle

jesper

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)