Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du hjælpe mig med at formulere en e-mail?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har netop oprettet hjemmesiden HuskRabatten.dk. I den forbindelse har jeg fundet mail-adresser på en række webshops, som jeg gerne vil skrive ud til. 

Jeg tænkte at nogle af jer, måske havde styr på at formulere mails? Det er gratis at indtaste en rabatkode til sin webshop på HuskRabatten.dk og målet er at få så mange til at gøre det som muligt, så databasen vokser. Jeg har skrevet følgende:

Kære webshop ejer!

Er du interesseret i GRATIS reklame for din virksomhed og dermed rig mulighed for mersalg?
Så er jeg sikker på at HuskRabatten.dk er noget for dig!

HuskRabatten.dk er nemlig en ny og flot web-portal med rabatkoder til webshops rundt omkring i Danmark – Og din webshop ville være perfekt under kategorien "Til børn".

Jeg er sikker på at hjemmesiden bliver en succes og dermed får mange besøgende, da den differentiere sig ved:

• at være enkel i sin opbygning
  • at være nem og brugervenlig
  • at have artikler med sparetips
  • ikke at indeholde ret meget reklame
  • koder, der ikke virker, fjernes

Derfor vil det være oplagt for dig, at indsende en rabatkode til din webshop! Vær med fra starten. Indsend en rabatkode nu! Det er gratis og du kan selvfølgelig altid slette den igen.

Hjemmesiden vil blive markedsført i stor stil rundt omkring på nettet og den vil ligeledes blive søgemaskineoptimeret. Der er over 10.000 månedlige søgninger på rabatkoder,

Du får altså:

• Reklame for din webshop, da den bliver listet
  • Et link til din webshop (Så bliver Google glad)
  • Flere besøgende
  • Mere salg!

Indsend din rabatkode nu eller skriv til Kontakt@HuskRabatten.dk for mere information og hjælp til oprettelse.

Mvh. Kasper Bengtson
Kontakt@HuskRabatten.dk

Tlf. + 45 xx xx xx xx

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 11:03

Jeg ville nok overveje at sende det som brev. 
Du må ikke kontakte folk uopfordret med tilbud, på mail. Det gælder også ved B2B.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:06

Blot til info: Du risikerer at få problemer med markedsføringsloven, med mindre du kan godtgøre, at du ikke på nogen måde kommer til at få indtjening på websitet. Har du intentioner om at have reklamer på sitet, eller kan man på et tidspunkt købe sig adgang til at tilføje eller hente rabatkoder, så vil din e-mail være en overtrædelse af markedsføringsloven. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 11:39

Hej. Tak for info. Det vidste jeg faktisk ikke selvom jeg flere gange har læst markedsføringsloven. Men jeg har nok også fokuseret mest på Facebook delen hvan markedsføringsloven angår.

Breve er selvfølgelig også en mulighed - I så fald bliver det som postkort. Eller har I andre forslag til, hvordan jeg kan kontakte butikkerne?

Men hvad synes I om teksten?

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 14:44

Kasper Bengtson:

Breve er selvfølgelig også en mulighed - I så fald bliver det som postkort. Eller har I andre forslag til, hvordan jeg kan kontakte butikkerne?

Jeg ville helt klart foreslå telefonisk kontakt. Måske ikke til dem alle men til de første par 100 du føler du kan overskue. En ting er at det giver en personlig forbindelse og formodentig langt bedre mulighed for et ja, men også fordi du så kan få noget feedback på din idé inden alt for mange bliver præsenteret for den.

Forstået på den måde at hvis du massebomber dit budskab ud til 100.000 butikker og du har lavet et par praktiske fodfejl så risikerer du at de fleste hopper fra, men taler du med et par 100 først så kan du nå at rette til inden du taler med de næste.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:33

Hej Kasper

De andre har ret - en uopfordret e-mail vil i dette tilfælde formentlig være spam.

Jeg skal vel bruge ½ til 1/1 time på at gøre dit salgsbrev færdigt.
Teksten skal spidses en del til, hvis den skal være på et postkort.

Ring gerne - så tager vi en snak om den bedste måde at lave din kampagne på.

mvh Hans

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 21:48

Oscar Eg Gensmann:
Jeg ville helt klart foreslå telefonisk kontakt. Måske ikke til dem alle men til de første par 100 du føler du kan overskue

- Det kan jeg sagtens se det smarte i og jeg er helt enig. Jeg vil først og fremmest forsøge mig med personlig kontakt

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 21:50

Hans Stokholm Kjer:
Jeg skal vel bruge ½ til 1/1 time på at gøre dit salgsbrev færdigt.
Teksten skal spidses en del til, hvis den skal være på et postkort.

Jeg starter med telefonisk kontakt. Men jeg skal have lavet postkortene på et tidspunkt - Og så ringer jeg til dig.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)