Hej Aminoer Jeg har netop oprettet hjemmesiden HuskRabatten.dk. I den forbindelse har jeg fundet mail-adresser på en række webshops, som jeg gerne vil skrive ud til. Jeg tænkte at nogle af jer, måske havde styr på at formulere mails? Det er gratis at indtaste en rabatkode til sin webshop på HuskRabatten.dk og målet er at få så mange til at gøre det som muligt, så databasen vokser. Jeg har skrevet følgende: *********************************************************************** Kære webshop ejer! Er du interesseret i GRATIS
reklame for din virksomhed og dermed rig mulighed for mersalg? HuskRabatten.dk er nemlig en ny og flot web-portal med rabatkoder til webshops rundt omkring i Danmark – Og din webshop ville være perfekt under kategorien "Til børn". Jeg er sikker på at hjemmesiden bliver en succes og dermed får mange besøgende, da den differentiere sig ved:
Derfor vil det være oplagt for dig, at indsende en rabatkode til din webshop! Vær med fra starten. Indsend en rabatkode nu! Det er gratis og du kan selvfølgelig altid slette den igen. Hjemmesiden vil blive markedsført i stor stil rundt omkring på nettet og den vil ligeledes blive søgemaskineoptimeret. Der er over 10.000 månedlige søgninger på rabatkoder, Du får altså:
Indsend din rabatkode nu eller skriv til Kontakt@HuskRabatten.dk for mere information og hjælp til oprettelse. Mvh. Kasper Bengtson Tlf. + 45 xx xx xx xx |
Jeg ville nok overveje at sende det som brev.
Du må ikke kontakte folk uopfordret med tilbud, på mail. Det gælder også ved B2B.