Hej allesammen.
Jeg hedder Andreas. Jeg har ikke lavet andet 24 timer i døgnet, 365 om året i de sidste 7 år, end at forstille mig hvor meget jeg gerne vil have min egen virksomhed. Problemet er jeg aldrig har turde springe for alvor ud. Så det har mere været en slags illusion og sidebeskæftigelse for mig, at handle med alverdens ting. Bytte mig frem og tilbage. Selve konceptet er hvis man ser det i et "lille" pespektiv, det er, at alt hvad jeg kaster mig ud i, rent faktisk giver et godt overskud. Så skulle man jo mene at begrundelsen var der for at kaste sig ud i det, og det er jeg nu. Men jeg mangler en vital ting. Startkapital. Jeg mangler simpelthen en der vil sætte sig ned og høre mine forslag igennem. Og evt. være villig til at indskyde penge for at komme igang. Jeg har tidligere gået på handelsskole kort og droppet ud igen, så jeg er hverken smart i replikken eller kender alverdens udtryk og kotumer indenfor erhverslivet. Jeg var så så uheldig at blive ramt af sygdommen Paranoid Skizofreni i år 2008. Dette er en hæmsko for mig i mange forskellige ting. MEN efter jeg i at blev ramt af det er min forretnings intelligens steget. Jeg kan tænke langt langt længere end almindelige mennesker(ikke for at blære mig, men mener flere ting i hovedet som alm. folk ikke kan forestille sig) Men ligesom det er en styrke for mig, så er det også en hæmsko for mig, grundet at jeg ofte sætter for mange bolde i spil. Min bank vil ikke låne mig penge pt, og det eneste projekt jeg fik igennem, blev stoppet af en benægtet tilladelse til salg på offentlige steder fra det teknisk udvalg på kommunen.
Så det jeg VIRKELIG har brug for er en "makker, støtte" så vil sætte sig ned mig en formiddag og hører nogle af mine forslag, og så overveje og han/hun/de tror på mine ideer, og vil skyde penge i det, da det er et stort startkapital jeg mangler for at komme over den barriere der altid stopper mig. Så det aldrig bliver mere end halvt halvt. Er der nogle der evt. ved om der findes sådan en slags investorer. Evt. bare nogen de ville overveje det. Jeg er sgu lidt ligesom ham Frank Andersen fra DR-serien landsbyen. Fuld af seriøst gode ideer, men det er dumme fejl der koster hver gang. Tit i mit privatliv. Jeg ved business er business. Så naturligvis vil jeg give en ekstra høj tilbage betaling, grundet at jeg søger på måske lidt mere "fleksible vilkår" end andre iværksættere. Jeg ved godt nogle måske ville tænke det lyder utrolig naivt af en skizofren person at ville være selvstændig. Men ved at feks Aspberger personer uddannes via programmet ASPit indenfor it og løser opgaver andre elever ikke har kunne klare. SÅ måske kunne jeg være heldig at nogle ville tænke det samme med salg af ting i forskellige former.
Hvis i synes jeg lyder tosset, så er jeg det også en smule:) Men vær nu flinke og bare skriv pænt at i synes at jeg er det istedet for at nedgøre mig. For at korte mit forvirrende emne ned, søger et firma/person, der vil høre råstoffet og evt nærmere detajlrede forretningsplan i tal og fakta. En blå snak om ideen, konceptet og så se om der er kemi eller om det er ude i hampen. Hvilken ide det er holder jeg helst for mig selv pt. MVH Andreas Møller, |
Hej Andreas...
Hold da op hvor skriver du meget som ikke kan bruges til noget som helst.... Og nej det er ikke for at nedgøre dig.. Du behøver sådan set på ingen måder at fortælle os andre at du har været igennem en sygdom, det er ikke en rar ting, men allerede der vil nogle springe fra, selv om de måske var interesseret i det du skrev.
(Jeg er sgu lidt ligesom ham Frank Andersen fra DR-serien landsbyen. Fuld af seriøst gode ideer, men det er dumme fejl der koster hver gang. Tit i mit privatliv.) <--- Hvad skal det til? Du skriver at vi skal være søde og ikke nedgøre dig, du klare de udmærket selv. Du nævner alt for mange negative ting... Hvis det er du skal sælge din ide, så skal på ingen måder sige at du begår fejl på fejl, eller har problemer hjemme...
Gå direkte til sagen, og ikke for meget udenom snak som ikke hænger sammen med det du vil præsentere..
Og hvis du har gået rundt i 7 år med tankerne om en eller flere ideer, hvor du skulle bruge en startkapital. Kunne du jo sådan set allerede den gang have begyndt på at spare op. En person som virkelig brænder for sin sag, skal nok finde vejen frem lige meget hvor meget lort han skal igennem.
Jeg ønsker dig alt held og lykke med dit projekt.
God weekend