I forbindelse med udvidelse af både aktiviteter og portefølje, søger jeg agenter til at varetage det danske marked. Så har du en stor kontaktflade eller mener du, du har de rigtige forbindelser og har mod på at starte som agent med mulighed for meget stor indtjening, hører jeg gerne fra dig. Det er også muligt, at du har lyst til at blive partner med mig på et eller andet niveau. Har du andre idéer til, hvordan vi sammen kan tiltrække flere kunder til kvalitetsboliger på den Tyrkiske Soilkyst, hører jeg også meget gerne fra dig. Hold dig endelig ikke tilbage. Har du det rette engagement og en stor grad af entusiasme og frygtløshed, kunne dette gå hen og blive den helt store chance for dig. DT |
Hej
Jeg har læst din annonce, og er intreseret i at drøfte dette videre med dig. Min egen baggrund er at jeg selv har købt 2 lejligheder dernede direkte af en lokal. Så på den måde syntes jeg selv at jeg har fået et godt indblik i hvordan systemet fungere ved handel med ejendomme, og at Tyrker faktisk er meget behageligt folkefærd. Jeg har selv haft tanke om at starte agent virksomhed op herhjemme, men det kunne måske være en god løsning med os 2. Omkring Norge der jeg også en meget intresant vinkel der måske kunne intresere dig.
MVH
Michael