Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Agent eller partner soeges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
 Jeg har et mindre velindarbejdet og velfungerende ejendomsmæglerfirma, der tilbyder solhungrende danskere og nordmænd boliger i Tyrkiet. Jeg er selv bosat i Tyrkiet, og firmaet er 100 % danskejet.

I forbindelse med udvidelse af både aktiviteter og portefølje, søger jeg agenter til at varetage det danske marked.

Så har du en stor kontaktflade eller mener du, du har de rigtige forbindelser og har mod på at starte som agent med mulighed for meget stor indtjening, hører jeg gerne fra dig.

Det er også muligt, at du har lyst til at blive partner med mig på et eller andet niveau. Har du andre idéer til, hvordan vi sammen kan tiltrække flere kunder til kvalitetsboliger på den Tyrkiske Soilkyst, hører jeg også meget gerne fra dig.

Hold dig endelig ikke tilbage. Har du det rette engagement og en stor grad af entusiasme og frygtløshed, kunne dette gå hen og blive den helt store chance for dig.

DT

Tilmeldt 30. Jan 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:55
Hej

Jeg har læst din annonce, og er intreseret i at drøfte dette videre med dig. Min egen baggrund er at jeg selv har købt 2 lejligheder dernede direkte af en lokal. Så på den måde syntes jeg selv at jeg har fået et godt indblik i hvordan systemet fungere ved handel med ejendomme, og at Tyrker faktisk er meget behageligt folkefærd. Jeg har selv haft tanke om at starte agent virksomhed op herhjemme, men det kunne måske være en god løsning med os 2. Omkring Norge der jeg også en meget intresant vinkel der måske kunne intresere dig.

MVH

Michael

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:10
Kære Dt

Jeg vil da også gerne lige melde mig på banen som interesserede samarbejdspartner.

Jeg laver interaktive rundture, både simple og avanceret. Alt sammen med det formål at vise faciliteter frem til dem der ikke lige har mulighed / lyst til at tage fordi eks. Tyrkiet. Dvs. i Dk laver jeg interaktive rundture til steder som restauranter, hoteller, specialforretninger, limousinefirmaer oma. Jeg er i Tyrkiet et par gange om året og det kan måske intensiveres hvis vi kunne få et samarbejde i hus. Så giver jeg dig gerne markedets absolut bedste online salgspræsentationer.

Et eksempel kunne jo være en elektronisk brochure der fortæller om dit firma, området, generelle oplysninger - og som satidig integrerer en interaktiv virtuel rundtur i stil med dem du ser på www.wideeyes.dk under produkter. Brochuren kan både ses online og den kan sendes til potentielle kundeemner i hele norden. Jeg står gerne for afsendelsen af brochurerne for at opnår en hurtigere responstid.

Er du interesseret kan du altid kontakte mig på info@wide-eyes.dk eller 30 20 20 47

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)