Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd søges

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Glenn: Får den ikke en lige lovlig vigtig betydning for mmsen? Enten gør den mindre eller sæt den i bunden i stedet:) Dette vil få flere brugere til:)

Mhau: Jeg synes nu det design han har er meget godt;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02

Martin, din email adresse:mhau@pc.dk virker vist ikke. Den kom tilbage til mig. Så jeg har sendt den til  mahau@viborghs.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:19
Dato: 28-01-2007 12:08:02
Forfatter: Glenn Kibsgaard
Hej Jesper.

1000 tak for din tilmelding. Som jeg kan forstå, så er bedre at have al det nødvendige på forsiden, men så bliver det jo lang forside, er det ikke en dårlig ide. Altså at have al informationen (det nødvendige som du på peger) på en side ?? Falder læserens interesse ikke hurtiger end som nu, får den i små appetiseres på hver side?

Jeg er i gang med se på, hvordan jeg kan sætte det op, som du foreslår.

Nu skal du jo se på hvad der er vigtigt. Som jeg det, er det vigtigt for dig at få nogle sms-tilmeldinger. Se fx som andre laver kampagner:
http://www.mmmedier.dk/ads/m/onfone_2007_01/?pid=2914&bid=9355 , http://campaign.bonnierpublications.com/sites/DIF/DIF_uge04_2007/DK/mmmedier/DK_780x580.html?kk=07021166 , http://www.mmmedier.dk/ads/m/vitalas_vitalform_2006_12/?pid=2914&bid=9297 , http://www.mmmedier.dk/ads/m/vitalas_rosenrotmax_barcelona_2007_01/?pid=2914&bid=9099 osv osv..

Syntes du skal overveje noget i din stil. Altså ikke alt det unødvendige tekst.

// Jesper Skov

Tilmeldt 1. Dec 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:21
Dato: 28-01-2007 21:02:22

Martin, din email adresse:mhau@pc.dk virker vist ikke. Den kom tilbage til mig. Så jeg har sendt den til  mahau@viborghs.dk

Jeg har skam modtaget den :)
- Og svaret.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:42
Dato: 28-01-2007 20:29:11 Forfatter: Glenn Kibsgaard
Hej Nick og Mikkel.

Jamen, jeg vil jo meget gerne have, at I også vil føle at smsmad ikke er fyldt med reklamer, så jeg har lavet en side, som viser hvordan madopskriften (mms''en) vil se ud på mobiltelefonen.

På forsiden ved teksten ''Vores madopskrifter er ikke fyldt med reklamer, men bliver dog sponsoret af en enkelt virksomhed. Dette sikre at tjenesten forbliver gratis for dig Se her.'' vil læseren kommer til siden.
Tak for inputtet

Det er ikke nok. Hvis jeg skulle overveje at tilmelde mig SKAL der være en prøveperiode UDEN reklamer, og uden at jeg automatisk herefter får en masse reklamer. Og jeg tror mange andre tænker det samme. Men, måske er jeg bare ikke interesseret nok. Måske er det fordi jeg har svært ved at se, hvad en MMS skulle kunne tilbyde, som jeg ikke kan få på de 100 andre madopskrifts-websites, eller mine 2 meter bøger om mad ...
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:01
Hej Alle sammen.
Jeg svarede faktisk på jeres input i går, men systemet har åbenbart ikke lagt det ind. Dette skete 2 gange, så der må være noget galt. Nå men..

Til Jesper.
Tak for dine links til inspiration og du har ret i at de virker.

Da jeg startede med designet af hjemmesiden, så var det også med udgangspunkt i kupon-reklamen. Den virker nemlig let og trendy. Men det udviklede det sig anderledes, da tekst indholdet skal opfylde visse ”krav”, da tjenesten ikke er et kendt tjeneste/produkt og det er et ukendt marked, altså der findes intet lig.

Ifølge marketings guruer og bøger, så er markedsføringen delt op i 3 kategorier

- Nyt produkt i nyt marked (f.eks. lanceringen af mobiltelefonen i 80’erne).

- Nyt produkt i kendt marked (f.eks. skrue/borer maskinen)

- Kendt produkt i nyt marked (f.eks. da computeren blevet introduceret til privat husholdning)

Når man har et nyt produkt i et nyt marked, bliver man nød til at informere/uddanne nye forbruger. De første forbruger, er dem man normalt kalder ”Trendsætter”. Dem er der ikke så mange af, men de er effektive i viral-markedsføring, når de får opbakning fra off- og online medier. De skal have al information, så de kan videre give dem.

Men tak for din inspiration, og til din/jeres viden, så er det oplagt at bruge kupon-hæftet senere hen.

Hej Mikkel.

Selvfølgelig appellere tjenesten ikke til alle. Der er jo dem som tager deres kogebøger med på indkøb i supermarkedet, eller har udprint af madopskrifter fra nettet. Men hvorfor ikke bare have opskrifterne på deres mobiltelefon. De har jo den alligevel altid ved hånden.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:29
Hej Jesper Skov.

Jeg glemte helt at svare på dit spørgsmål "Først og fremmest er det ikke gået op for mig, hvorfor siden hedder smsmad.dk, når i nu udsender mms-beskeder?"
SMSMAD er valgt på grund af genkendelses effekten. Vi er alle bekendt med ordet SMS og MAD. Derfor er det også lettere at udtale (vi er helt ud på adfærd og psykologi).

MMS vil først i år blive rigtigt brugt i vores sporg, da teleoperatørene vil bruge det i deres kampagner "Gratis mms resten af livet.." eller "Fri brug af MMS.."

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:34
Dato: 29-01-2007 17:28:52
Hej Jesper Skov.

Jeg glemte helt at svare på dit spørgsmål ''Først og fremmest er det ikke gået op for mig, hvorfor siden hedder smsmad.dk, når i nu udsender mms-beskeder?''
SMSMAD er valgt på grund af genkendelses effekten. Vi er alle bekendt med ordet SMS og MAD. Derfor er det også lettere at udtale (vi er helt ud på adfærd og psykologi).

MMS vil først i år blive rigtigt brugt i vores sporg, da teleoperatørene vil bruge det i deres kampagner ''Gratis mms resten af livet..'' eller ''Fri brug af MMS..''

Okay - men navnet har jo intet med dit produkt at gøre. Skulle en butik som sælger ip-telefoni på nettet kalde sig mobiltelefoni.dk, fordi ordet ip ikke er så kendt endnu? Hvis nu alle tænkte som dig, så blev ordet jo ikke kendt. Du kunne jo lære folk at bruge ordet, og din hjemmeside eksisterer vel også om et 1, hvor du siger det bliver brugt i vores sprog :-)

// Jesper Skov

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:55
Hej igen Jesper.

Kan godt lide dit spørgsmål. Men hvad har Mærsk, Shell eller Sony af relationer til deres produkt....

Men for at bruge smsmad-tjenesten, så skal du tilmelde dig via sms

Ja, jeg kunne også  lære forbruger at tænke på "mms", men som du har læst tidligere, så kommer jeg til at bruge en masse tid og penge på at lave et "nyt produkt i et i marked" om til "kendt produkt i kendt marked"

Men selvfølgelig så giver det ikke umiddelbart forståelse, at bruge smsmad. Men hvor står det at det skal ??

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:08
Dato: 29-01-2007 17:55:05
Hej igen Jesper.

Kan godt lide dit spørgsmål. Men hvad har Mærsk, Shell eller Sony af relationer til deres produkt....

Men for at bruge smsmad-tjenesten, så skal du tilmelde dig via sms

Ja, jeg kunne også  lære forbruger at tænke på ''mms'', men som du har læst tidligere, så kommer jeg til at bruge en masse tid og penge på at lave et ''nyt produkt i et i marked'' om til ''kendt produkt i kendt marked''

Men selvfølgelig så giver det ikke umiddelbart forståelse, at bruge smsmad. Men hvor står det at det skal ??

HeheMærsk, Shell og Sony har hver i sær bygget et brand op. Et godt navn i forbindelse med branding er ikke sammensat af i forvejen kendte ord. Der er trods alt meget forskel... Men syntes det er helt op til dig :-)

// Jesper Skov

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)