Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd søges

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Hvad kom først, hønen eller ægget??

Jeg har lige starte smsmad.dk op (klik på billedet for mere info). P.t. så er vi i gang med at opsøge potentielle sponsorer, og de syntes at det er en genial ide, men de vil gerne se flere forbruger som tilmelder sig til vores mms-tjeneste, før de vil være med. Det er ikke prisen eller vores produkt der er problemet...

Men jeg har svært ved at opnå flere tilmeldinger, da vi først udsender vores madopskrifter den 26 feb. Forbrugerne vil vente til vi gå i luften med den første madopskrift, før de tilmelder sig. Det er der nyhedsværdien også er størst.

Datoen er sat fordi mit mål er, at vi har en sponsorer til vores mms-tjeneste til den tid.

Tiden er ved at flyve fra mig. Jeg har været ude både viralt, online (Adgoogle) og ude med flyers/posters forskellige steder, og lige meget hjælper det. I dag har jeg ca. 150 tilmeldinger. Dette er opnået inden for ca. 20 dage.

Så hvordan overbeviser man potentielle sponsorer, at det skal være nu, hvis de skal være en del af nyhedsværdien??

Gode råd ønskes??

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:22
Vær sød ikke at klikke for mange gange på mine ad-link i google.... Jeg er en fattig iværksætter

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 07:49
Hej - jeg har lige kigget lidt på din hjemmeside, og syntes godt om din idé!

Først og fremmest er det ikke gået op for mig, hvorfor siden hedder smsmad.dk, når i nu udsender mms-beskeder?

Har også set lidt på selve siden, og syntes generelt der er for meget tekst. Opsæt i stedet noget rigtig flot grafisk, med nogle bulletpoints og fordele. Kort sagt: What's in it for me. Sæt dig ind i siden, som en ganske almindelig bruger. Det skal gøres mere klart, hvorfor brugeren skal tilmelde sig netop jeres service.

Jeg syntes også at siden indeholder for mange menupunkter og forstyrrende elementer. Tror du vil skabe mange flere tilmeldinger, hvis du kan havde en side (og inden menu). Hold fokus, og smelt evt. nyhedsbrevet (hvis det er så vigtigt (jeg syntes det falder lidt udenfor konceptet)), "TILMELD NU" og "MADOPSKRIFTER"  ind i forsiden. Ligeledes kunne du lave kontakt-info i bunden af siden og lave et link fra forsiden til "DIN MADOPSKRIFT" (hvor der er fokus på at vinde - endnu engang; What's in it for me). På den måde kan du få skabe en lækker side, kun med én forside, hvor brugeren for alt serveret på en gang og på den måde kan holde fokus.

Håber du kunne bruge min kritik til noget. Send mig gerne en mail, hvis jeg kan hjælpe med noget.

// Jesper Skov

Tilmeldt 27. Jan 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 19:50
Hejsa Glenn

Som Jesper også siger, skal alt fakta være på forsiden! Alle nødvendige oplysninger + tilmeldingsformlen SKAL bare være på forsiden, på en sådan side!

Hvis forsiden ikke fanger folk, så har du tabt dem der - det er ikke så skævt, hvis du har formlen/tilmeldingen på forsiden - så kan du stadig scorer enkelte brugere!

Men med hensyn til dine kunder/annoncører, er du nødt til at finde nogle firmaer som kunne have interesse i din service! Jeg kunne forestille mig at du skulle have fat i måske: Aarstiderne.com, eller en landsdækkende restaurant - som Jensens Bøfhus, ellers ved jeg der findes mange opskriftshjemmesider, som du evt. kunne høre ad, om de ville have en annonce med:)

Men forbrugerne vil IKKE have en spam på første udsendelse, derfor synes jeg at du skal udsende nogle opskrifter og så sende annoncøren ud en anden dag. hvis det altså skal gå efter dit setup pt.

Men en ændring dertil ville være at sætte et logo, eller hvad annoncøren finder at ville have udsendt i bunden eller toppen af MMSen - dette ville nok både trække flere annoncører og modtagere - hvis du vidste at du kun fik en bunke lort om torsdagen, ville du så kigge på det, eller smide det ud? Hvis du fik en guldske med et logo, ville du så kigge på det, eller smide det ud? Prøv at tænk over dette:)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08
Hej Jesper.

1000 tak for din tilmelding. Som jeg kan forstå, så er bedre at have al det nødvendige på forsiden, men så bliver det jo lang forside, er det ikke en dårlig ide. Altså at have al informationen (det nødvendige som du på peger) på en side ?? Falder læserens interesse ikke hurtiger end som nu, får den i små appetiseres på hver side?

Jeg er i gang med se på, hvordan jeg kan sætte det op, som du foreslår.

Til NickerN.

Også tak for at du tog din tid til at kigge på smsmad.dk

Vedrørende potentielle sponsorer, så har vi lavet en liste over dem alle (supermarkeder, anden detail, fødevarer producenter, produkt producenter).

Du skriver noget helt rigtigt, at mms''en må ikke virke reklame-styret eller anmassende. Dette har vi alleredet sikret os ved, at vi kun viser et billed af sponsorens logo eller produkt som det første i mms''en, og ikke andet. Dette er blevet godkendt som acceptablet fra flere personer.

Endu engang tak for jeres feedback

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:23
Hej igen Jesper og NickerN.

Jeg har arbejdet på jeres forslag. Og ud fra de markedsførings principper som jeg tror på, så har jeg lavet en et par enkelte ændringer for at rette det ind til jeres forslag.

Så lad os se, hvad der sker over de næste 14 dage. Hvis resultaterne bliver bedre nu, så sender jeg en kølig Tuborg til jer hver  som tak. Hvis det ikke bliver bedre... ja, så må det jo blive en om''er.. ha ha..

Tilmeldt 27. Jan 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 15:44

Du kan også evt. ligge en skitse op af en sådan MMS-besked de ville modtage:) Så folk kan se hvilke produkt de siger ja til at modtage:=

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:58
Jeg vil meget anbefale at du tilbyder en reklamefri prøveperiode til alle interesserede. Jeg vile aldrig signe op til en service af denne type, med reklamer, uden at vide hvad det er jeg får
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:29
Hej Nick og Mikkel.

Jamen, jeg vil jo meget gerne have, at I også vil føle at smsmad ikke er fyldt med reklamer, så jeg har lavet en side, som viser hvordan madopskriften (mms''en) vil se ud på mobiltelefonen.

På forsiden ved teksten "Vores madopskrifter er ikke fyldt med reklamer, men bliver dog sponsoret af en enkelt virksomhed. Dette sikre at tjenesten forbliver gratis for dig Se her." vil læseren kommer til siden.
Tak for inputtet

Tilmeldt 1. Dec 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:34
Hejsa Glenn,

Jeg har muligvis et tilbud til dig, eller nærmere en gave.
Synes projektet er super interessant, så jeg afsatte et par timer i anledningen til at lave et simpelt design til SMSMAD. Det hele er lavet ultra hurtigt, så der er hverken brugt tid på at optimere koden eller lignende, men den fungerer i både IE og FF - så langt så godt.

Du kan kontakte mig her:
mhau@pc.dk (svarer i tidsrummet: 16:00 - 23:00) / mahau@viborghs.dk (svarer i tidsrummet 08:00 - 15:00) / denzile@msn.com (svarer når jeg er online).

Vil ikke smide designet her, da jeg ikke er sikker på, om du har lyst til det, så du kan lige kontakte mig, så kan vi aftale nærmere, hvis det har fået din interesse :)

Edith siger, at det vil være smartest at skrive her i tråden og / eller sende mig en e-mail ;)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)