Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabat til hinanden

Side 11 ud af 13 (124 indlæg)
Fra Vestegnen
Tilmeldt 12. Mar 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg synes at denne tråd er ved at blive lidt uoverskuelig, og tænkte på, om der ikke kunne blive mulighed for at systematisere indlæggene. Som jeg ser det er der jo mange pernamente rabatter, som ikke lige kan ses.

Jeg er helt ny her og er ikke vidende om det er noget I tidligere har overvejet.

Men jeg er her for at blive, da jeg mener at der er rigtig mange goé indlæg og kommentarer.

Hilsen Daxman

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 03:30
jeg må vist ozz heller finde en rabat frem af skuffen

jeg er på vej med en ny og helt ukendt type annoncer

erotiske 1-dags-annoncer på nettet - vil du have din annonce med? selv om der er tale om en erotisk webside så skriv du bare

Mit amino tilbud er vist det ultimative 100 % rabat til amioner (normal pris for et år med mindste annonce type er kr. 9.125,- eller 25,- kr pr dag inkl. webhenvisning)

eneste krav er du selv skriver din annonce tekst (max 50 ord) plus webside henvisning samt evt. tlf nr / adresse og sende det pr. mail til mig - det er til min private mail.

Dette er et løbende tilbud så husk lige at skriv amino rabat i din mail til mig, ellers opkræver jeg betaling for din annonce og den vil ikke blive vist før dette er på plads.

ps: jeg er endnu ikke on-line med min ide - info følger

Venligst

René Buch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:40

Jeg vil da også gerne give et godt tilbud.

På onlinesalg.net finder du alt inden for tilbehør til din PC, fede skærme, Tomtom navigation med mere. Jeg giver nu 10% rabat på alle varer på www.onlinesalg.net.

Anfør amino i bemærkninger på din ordre og de 10% vil blive trukket fra på din faktura.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 12:32
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:53

lad os snakke om det .. haha

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:02
Dato: 4/21/2006 8:53:15 PM Forfatter: maglebjerg

Jacob H (www.onlinesalg.net. )jeg ville sgu helt vildt gerne støtte dig og samtidig modtage 10 % på en logitech tastatur til 1399. kr. men altså tror bare jeg køber det ved Edbshop.net da jeg kun skal sige 950kr.  for det der..

til jer andre, hvis i skal give rabbat skal det være noget man kan bruge til noget ikke en rabbat på en vare i sælger for dyrt.
Og for at være et godt eks. vil jeg give jer 5% på Citizen ure. www.anytime-vejle.dk i skal bare lige skrive til mig inden i foretager købet.

Nu er pris jo ikke det eneste parameter her i livet. Det kan være at det bliver kørt ud til dig i Limousine og bliver støvet af hver weekend. Så lad os lige trække vejret dybt før vi kritiserer hinanden. Der er jo ikke pligt til at handle hos hinanden og du har fået 10 % rabat på mandens normalpriser og det er flot. Hvis du kan finde varen billigere et andet sted og du kan leve med den service, jamen så skal du jo bare købe det der og ikke lave en masse støj her.

Dbh Martin
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:05
Jeg tager det til bage, da det ikke var for at virke ond.
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:11
Nå-nå...Så må vi da hellere finde noget spændende! Hvem kan leve uden sådan én her på iværksætter-skrivebordet: http://www.tropefisk.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=283000. Det er dansk design når det er bedst og vil helt klart blive genstand for megen snak mellem dig og kunderne.

For dem der vil have det lidt større, men stadig til skrivebordet er der i stedet http://www.tropefisk.dk/shop/default.asp?CatId=1642.

Der er 15% rabat på ovenstående produkter til Amino-brugere, der skriver AMINO i bemærkning-feltet ved bestilling + en lille ekstra gave. Skal du bruge andet på www.tropefisk.dk er der 10% rabat at hente.

Alt fratrækkes på fakturaen.
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 01:10

Min fine fætter har et firma der arbejder med:

Vedligeholdelse af udendørs arealer.

Hækklipning, træfældning, renholdelse af grus og p-pladser m.m.

Effektiv alge-bekæmpelse af tag, fliser og plankeværk.

Belægningsarbejde i terrasser, gangstier og indkørsel.

Nyanlæg: Græsplæner, plantning og lignende.

Snerydning

Han har lovet mig, at kunder der henviser til mig ved kontakt til ham, får en god pris.
Det skal lige siges, at dette firma er i Vestjylland - og nok kun opererer derovre.
Men det kunne jo være der var en herinde der kunne bruge tilbuddet, eller kender en der kan.

Bare sig i er blevet henvist af Nikolaj Astrup Madsen.

Se evt. mere på www.oc-have-park.dk - Som jeg har lavet til ham - Siden er dog langt fra færdig!

Denne post, har desuden også fået sin egen tråd!
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:29
Side 11 ud af 13 (124 indlæg)