Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan man laver en hjemmeside?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Mono har også en gratis udgave, men så får du bl.a. reklamer på hjemmesiden og kun mulighed for at have 3 sider, hvilket er langt mindre end stort set alle behøver. I modsætning er hjemmesider på Freewebsite altid reklamefri, med et frit antal pladser og ubegrænset plads. Samtidig vil deres gratis-udgave ikke være med et unikt domæne.

På freewebsite har du mulighed for en gratis hjemmeside, hvorefter du kan vælge at tilkøbe et unikt domæne. 

Pointen med mit sidste indlæg var blot at pointere Freewebsite ligeledes skulle overvejes og mit formål er derfor ikke at starte en diskussion. Jeg blev bare nød til at kommentere på Lundsby's kommentar.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 15:50

Hej gweb.

Jeg har aldrig været sur på ML Hosting. Men jeg er været pisse sur på web10.

Hilsen MN Templates

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 16:01
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 20:27

Hold afstand fra disse 1 kliks hjemmesider du kan ikke få dem til at se ud som du vil have, og overhovedet ikke funktionelt vis du vil have programmeret siden til at udføre opgaver. Så mit råd er at du giver lidt mønter og får det lavet hos en prof som har uddannelse indenfor det. feks mig:-9

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 20:37

Og jeg kan se du ikke er så vil med at få et sub-domæne, faktisk er der en løsning der ude helt gratis, som tilbyder et .tk domæne.....det burde nogen er jer erfarne da også vide. du kan oprette domænet her www.dot.tk

Og så syntes jeg du burde starte i de små, da det er nemest for dig, og det lyder heler ikke på dig at du har det store budget, og helst vil have det gratis, så vælg en af de gratis løsninger f. eks mono.net o.s.v og peg dit .tk domæne videre til din kommende hjemmeside:)

Hvis det er kan jeg godt hjælpe med opsætningen af domænet:)

Cyberman29

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 22:46

Aspnetcsharp:

Hold afstand fra disse 1 kliks hjemmesider du kan ikke få dem til at se ud som du vil have, og overhovedet ikke funktionelt vis du vil have programmeret siden til at udføre opgaver. Så mit råd er at du giver lidt mønter og får det lavet hos en prof som har uddannelse indenfor det. feks mig:-9

Hvad er der nu galt med Joomla og Wordpress?? Det er 1-klik installationer og det er Drupal, mambo, Magento, prestashopog zencart også og der er mange andre.

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:29

Hej

Benyttede mig lige af trådens faciliteter :)

Brugte ganske få minutter og har nu en ny hjemmeside til mine flotte måtter :P

Tjek det ud det er herre nemt!!

http://hawdaresh.mono.net/

Med Venkig Hilsen

Nikolaj Haupter

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)