Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Julekonkurrence – Vind en hjemmeside!!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 06:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Julekonkurrence – Vind en hjemmeside!!

VSI Group er i julestemning og deler derfor gaver ud. Vi deler dog kun 1 gave ud, men til gengæld kan du blive den heldige vinder af en ny hjemmeside eller webshop til den nette sum á DKK 8.000,-!!!

Hjemmesiden eller webshoppen inkluderer alle moduler og funktioner der er med i vores standard pakke og et helt unikt design som du vil være med til at forme og tilpasse lige efter dine ønsker. Det eneste du skal gøre er at “bladre” vores nye hjemmeside igennem (den er langt fra færdig), og se hvor mange steder du kan finde vores maskot med nissehue på. Der kan naturligvis være lagt fælder ud, hvor maskotten er at finde uden nissehue, og derfor ikke tæller med i konkurrencen.

Læs mere og deltag I konkurrencen om at vinde en gratis hjemmeside eller webshop med unikt design ved at klikke her.

Følg ugentligt med på VSI Group i løbet af december og find eller vind flere gratis overraskelser til dig og dine vennner.

Vi ser frem til at se dig på vores website I godt julehumør:)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:50

Jeg har hermed tilmeldt mig konkurrence

Spændende om man vinder Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 14:44

Hej Mikael,

Tak for din tilmdeling, så må vi jo se om det er dig der bliver den heldige vinder:)

Hvis der er andre der har lyst til at deltage er i selvfølgelig velkommen.

/ Mikkel

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 15:00

Fed konkurrence!

Jeg har netop tilmeldt mig. Nu håber jeg så bare, at jeg vinder. :-)

Fra odense sv
Tilmeldt 29. Aug 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:02

uhh håber jeg vinder har domæne og serverplads parat :D

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 17:23

Vi er glade for at se den store tilmelding der er til vores konkurrence og vil derfor gerne sige tak til alle dem der har tilmeldt sig allerede.

Og så til jer der ikke har tilmeldt jer endnu, så er der masser af tid, for konkurrencen løber helt frem til D. 24 december:) 

Så bare gi gas.

God jul

/ Mikkel

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 11:27

Er der flere her fra Amino der kunne være interesseret i at vinde en hjemmeside?

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 07:17

Hej Aminoer,

Det er nu der skal deltages i konkurrencen, for den bliver sværer og sværer for hver dag der går, da vi ligger mere og mere indhold på siden og der derfor er flere sider der skal kigges igennem for at finde vores maskot.

Så hvis du har overvejet at deltage min ikke lige fået det gjort, så hop ind og gør det inden der er alt for mange sider du skal kigge igennem for at finde det rigtige svar:)

God jul..!!

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:36

Så er jeg også tilmeldt ;-D

Håber jeg vinder, for jeg har et ret godt bud på en ny side.

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 14:54
Hej Michael, Tak for din tilmelding:) Du skal nok få besked med det samme hvis det er dig der har vinder.. Det lyder ellers spændene med et godt bud på en ny hjemmeside,så hvis du nu ikke vinder, så er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os alligevel;) / Mikkel
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)