Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der her...

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Efter at have været sendt langt ud på herrens jagtmarker, er jeg langt om længe ved at vende bare lidt tilbage til google, og er nu på side 2 på en af mine primære søgefraser.. som fhv nystartet side..

Det der bare lige undrer mig lidt er flg.:

hvorfor er min adresse angivet uden www som kollegaens ovenover? Og hvad betyder det der "cached" egentligt - har bemærket at ud for nogen søgeresultater står der både "cached" og "Lignende... Hvad betyder det egentligt?

En anden ting er, som måske er lidt ligegyldigt, men det interesserer mig bare, hvorfor er det lige min forside, som dukker op som første søgeresultat - Og ikke en af mine "skjorte-sider"? Det jeg har linkbuildet, har selvfølgelig primært været til forsiden, men synes også jeg har gjort bare lidt med dybere links...så hvorfor vælger google at vise forsiden som første søgeresultat?

En helt anden ting!

Noget har undret mig, at google nogen gange har valgt at vise en anden "metatag-beskrivelse" end jeg har skrevet, - hvorfor gør de det? - Altså de tager en tælfældig sætning ud af en helhed fra siden og bruger som beskrivelse.. Det havde de blandt andet gjort igår i ovenstående søgeresulatet, - men i dag, viser de så den gamle der var på forsiden.. (Jeg ændrede den for nogen dage siden, for som i kan se, så er den for lang..)'

Er det nogen der kan forklarer mig hvad der sker, på et bare nogenlunde forståeligt sprog for en nybegynder..;-) - På forhånd tak'

mvh/ Ulrik 

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 22:06

Det betyder i bund og grund at din side er indekseret for http://mensbasic.dk og ikke www.mensbasic.dk

Cached kan du trykke på og det er sådan din side så ud sidste gang google besøgte din side.

Hvis jeg tager fejl så må i gerne rette mig ;)

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 22:08

Når Google viser en given tekst ved dit site er det fordi de (med en algoritme) vurderer at denne tekst er mere relevant for brugeren end din meta-beskrivelse.

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 22:08

Det forstår jeg bare ikke, - for siden svarer kun med www.. så det fatter jeg ikke lige...:S

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 22:17

Ehh

http://mensbasic.dk

Ulrik - mensbasic.dk:

Det forstår jeg bare ikke, - for siden svarer kun med www.. så det fatter jeg ikke lige...:S

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 22:39

Ehhh hvad?!?!? Nu her jeg helt blank!! - Og endda haft fat i DD support, -hvis jeg tilgår, -eller trykker på det link du skiver mark, -så slår den hos mig over på adressen med www

også efter genstart at browser.. hvilken browser bruger du???

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 22:51
Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 22:55
Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:30

Tak for hjælpen Mark, - det har jeg ikke kunnet før, - men nu kan jeg også selv ca. hver anden gang jeg trykker på linket, slår den ikke over...hva' fa'en sker der lige for det..:S

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:09

Ulrik - mensbasic.dk:
men nu kan jeg også selv ca. hver anden gang jeg trykker på linket, slår den ikke over...hva' fa'en sker der lige for det..:S

">Se du denne video så har du noget konkret at gå videre med ;)

/allan

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)