Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - hvad syntes i om min nye shop?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har kraftigt brug for input.... I sidste uge blev jeg færdig med min nye shop, og glæder mig vildt til at se forskellen på en shop "uden" overraskelser.

Jeg er dog en del bekymret, da jeg troede jeg allerede nu ville have MEGET travlt, men sådan er det desværre ikke. Der er lavet en 301 redirect fra min gamle, meget problemfyldte, shop. Alle adwords burde være på plads og jeg har knoklet på, for at lave SEO efter alle kunstens regler (altså det jeg nu selv har kunnet læse mig til, man skulle gøre).

Jeg ved det vil tage noget tid før div. bots har været inden over og det tæller jo også med!

Jeg vil være rigtig taknemlig, hvis I kunne kigge på min shop og se om der er nogle åbenlyse fejl/mangler og/eller andre ting jeg burde gøre anderledes.

Hvad er det der gør, at ordrerne ikke vælter ind? Troede det var min gamle shop's dårlige indlæsningstid, men den burde være på plads nu. Jeg ved at mine varer og priser bestemt ikke fejler noget - så fejlen må ligge et andet sted.

På forsiden er topbanner og placering af bokse, endnu ikke helt færdigt.

Glæder mig meget til at høre fra jer!

KH Charlotte www.imagekids.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 17:46

Hej Charlotte.

Jeg vil umiddelbart sige at du bør gøre det noget ved din check out proces. Der er helt sikkert mange der falder af. Den er lidt utraditionel.

Prøv at få den lavet om - så burde der ske noget.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 18:13

Hej Casper,

Tak for svar. Ja det har jeg selv tænkt på, men da jeg jo sådan lidt omvendt efter at have haft min egen shop er gået over til en standard shop, så ville jeg jo tro, at check out burde være det mest standard-agtige man kunne få, da det jo er en af de vigtigste processer! Må se om jeg kan finde en, som kan hjælpe mig med at lave det om!

C.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 00:29

Ja altså min Trendmicro virusscanner vil slet ikke lade mig komme ind på siden, den siger du er "farlig".

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:16

produkter kan ikke zoom ind på billeder og se lidt mere på varen meget præcist hvordan den ser ud.

lange tekster betingelser mv. er der ikke overskrifter på derved ikke så let at læse og forstå da de er svære at overskue sådanne tekster.

En mere sigen titlen kun med  danske ord dette vil sikkert give flere danske hits konkurrence stor på kids og image  , jeg mener denne her titlen <title>Image Kids - Mærkevare Børnetøj 0-12 år</title

kontakt siden ville jeg sætte en kontaktformular på derved lettere at kontakte jer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 08:27

Okay,

Det må være et levn fra den gamle shop, hvor jeg havde en del angreb? Bliver det ikke renset ud, når først Google bots m.m. har været inde og trawle? For der er absolut intet "farligt" på dette nye site.

C.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 08:30

Hej Mikael,

Desværre kan jeg ikke zoome mere (det er en af de mange begrænsninger der er på en standard shop). Jeg ved ikke helt hvad du mener med overskrifter til betingelser? Der er da overskrifter til?

Troede faktisk ikke at title tags skulle være lange, men blot meget sigende omkring netop den side man er inde på. Så i title tags skal man altså være meget mere forklarende?

C.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:38

Charlotte:

Okay,

Det må være et levn fra den gamle shop, hvor jeg havde en del angreb? Bliver det ikke renset ud, når først Google bots m.m. har været inde og trawle? For der er absolut intet "farligt" på dette nye site.

C.

Jeg får ingen advarsler fra hverken google eller AVG når jeg går ind på din side, så er det bare et spørgsmål om at pågældende software bliver opdateret

Mht din tid, så vil en update af designet, være godt. Det ser lidt brugt / slidt ud, der skal lidt extra til at få folk til at hive kreditkortet frem i de her tider! Med det mener jeg slet ikke at dit design er så dårligt. så det ikke kan bruges :-)

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 08:46

Hej Henrik,

Tak. Er du ikke sød at uddybe brugt/slidt ?

C.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:00

Hej Charlotte

Du får lige nogle indskyldeser fra mig:

1. Dit logo virker til at være "skåret" lidt uheldig i topbanneret

2. Du bruger slet ikke alt den dejlige plads der er i topbanneret, hvilket er RIGTIG ærgeligt.

3. Fjern unødvendig støj (se evt. analytics inden du fjerner noget)

- hvor mange internationale handler har du? Eller bliver det ikke bare hurtig fyld?
- fjerne blokken med "share", tvivler på at den bliver brugt
- "Anmeldelser" og udskriv....slet dem, hvis de ikke bruges. Det er bedre at "anmeldelser" kun vises på de sider hvor der er en anmeldelse
- Fjern varenummeret, som fx. [30818L-BOMkj]

4. Mit sidst og største råd, vil være at du skal få "bestil knappen" og "læg i kurv" knappen til at skille sig meget mere ud. Den skal være meget større og have en modsat farve end dit design.
Pt. er den flot og passer ind i designet, men det betyder ikke folk trykker :)

Det var lige lidt indskyldeser fra mig, generelt har du en pæn side, med flotte produkt billeder, så ud og lav en masse markedsføring!

Held og lykke med shoppen 

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)