Hej Aminoer, Jeg har kraftigt brug for input.... I sidste uge blev jeg færdig med min nye shop, og glæder mig vildt til at se forskellen på en shop "uden" overraskelser. Jeg er dog en del bekymret, da jeg troede jeg allerede nu ville have MEGET travlt, men sådan er det desværre ikke. Der er lavet en 301 redirect fra min gamle, meget problemfyldte, shop. Alle adwords burde være på plads og jeg har knoklet på, for at lave SEO efter alle kunstens regler (altså det jeg nu selv har kunnet læse mig til, man skulle gøre). Jeg ved det vil tage noget tid før div. bots har været inden over og det tæller jo også med! Jeg vil være rigtig taknemlig, hvis I kunne kigge på min shop og se om der er nogle åbenlyse fejl/mangler og/eller andre ting jeg burde gøre anderledes. Hvad er det der gør, at ordrerne ikke vælter ind? Troede det var min gamle shop's dårlige indlæsningstid, men den burde være på plads nu. Jeg ved at mine varer og priser bestemt ikke fejler noget - så fejlen må ligge et andet sted. På forsiden er topbanner og placering af bokse, endnu ikke helt færdigt. Glæder mig meget til at høre fra jer! KH Charlotte www.imagekids.dk
|
Hej Charlotte.
Jeg vil umiddelbart sige at du bør gøre det noget ved din check out proces. Der er helt sikkert mange der falder af. Den er lidt utraditionel.
Prøv at få den lavet om - så burde der ske noget.