Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - hvad syntes i om min nye shop?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Du skal få lavet dit logo, så det enten er fritlægt ordenlig, eller lave baggrunden på dit logo samme farve som banner-top-farven.

Jeg er sikker på det får nogle kunder til at hoppe videre, det dur ikke med den konkurence du har på børnetøj.

Thomas K

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 11:16

Jeps - jeg er klar over det med logo og top banner, men der er i øjeblikket nogle tekniske problemer, så sidder bare og venter på at kunne uploade nyt banner inkl. pænere logo!

Når I skriver "støj" på forsiden, er det så for mange billeder, tekst, bokse eller hvad? I min tidligere shop havde jeg et MEGET enkelt design på forsiden og der fik jeg hele tiden af vide, at der manglede meget mere af det hele ...

C.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 13:11

Hej Charlotte,  -og tillykke med din nye shop..:D

Jeg tror du har en udfordring med dine sidetitler uden jeg vil gøre mig til ekspert.. men jeg faldt bla. over denne:

"køb blåternet polo - Tilbud:269,00 kr (før 380 kr),-

http://www.imagekids.dk/fodtoej-66/sko-297/blaaternet-polo-1607.html

Hvem tror du der søger på google efter det? Og hvis de gjorde, hvad ville deres forventning så være???

Det du skal tænke på, tror jeg er, -at din "sidetitel" sådan set bliver dit "keyword", altså - hvis en mulig kunde søger på "blåternet polo", -så finder google de sider frem til den evt. kunde som omhandler "blåternede poloer"..

Og her vil din side så komme med, -og hvor meget arbejde du nu har gjort for den her side, vil du så blive rangeret i et eller andet omfang.. tekst på selve din side, interne og eksterne links til siden  -og alt det der..

men HVIS nu jeg nu søgte efter "blåternet polo" - i min verden ville jeg så tænke at det var en polo t-shirt jeg var på udkig efter.. MEN din side handler faktisk om SKO! - Og så er jeg hurtigt af din shop igen - kan du følge mig?

men nu hedder skoen jo så Polo Ralph Lauren, -så jeg forstår måske godt hvorfor du har døbt siden sådan, - men du taler "fagsprog" og ikke "kundesprog" i din titel..

Du kan evt. tage et kig her og få inspiration til hvordan du skal skrive dine sidetitler:

http://seoanalyst.dk/det-perfekte-seo-title-tag/

Personligt ville jeg aldrig skrie pris i min titel - for hvem søger efter en pris - måske ovenikøbet med før pris også..

Kort så skal titlen vel se nogenllunde således ud:

"hvad tilbyder du" - hvad er det - opfordring til handling"

Lige her ville jeg måske skrive

"Ralph Lauren (børnesko (fordi du har et strækt brand)) - blåternet (børnesko) - køb online"

Jeg er lidt i tvivl om hvor "børneskoene" er bedst placeret -  måske en af seoeksperterne vil give sit besyv med her?

Håber du kan bruge det til noget..:)

vh/ Ulrik

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 13:25

Hej Ulrik,

Mange tak. Jo det kan du da tro jeg kan bruge til noget. Lidt sjovt, for nu har jeg svedt over over alle de unikke tekster i kategorier, under mapper m.m. og først den anden dag, blev jeg opmærksom på selve produkt seo - altså inde i min adm. for den ligger et helt andet sted og jeg har derfor ikke tænkt på det. Nå men jeg spørger så GP om ikke det faktisk er noget af det vigtigste, hvortil de svarer, dem behøver jeg ikke at skrive, for de har erfaring med, at dem som sys. auto laver, faktisk gi' rigtig godt på søgemaskinerne. Hvilket jeg selvfølgelig undrede mig over, grundet selv tilbudspriser, når varen ikke var på tilbud!

Utrolig hvad jeg dog hele tiden bliver bildt ind! Det lyder yderst logisk det du skriver - så nu vil jeg så for 5. gang starte forfra - produkt for produkt - men det er ok, når det har stor betydning!

Så tak for dit input og link

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 13:45

Og nu blir jeg så pludselig helt i tvivl.

I mit system, når jeg opretter en vare, så skriver jeg jo varenavn og en beskrivelse. Men udover det, så skal jeg altså ind og skrive det igen - bare under seo. Men her kan jeg vel godt bruge (noget af) tekstbeskrivelsen som jeg lige har skrevet ved varen ikk?Og så laver jeg title teksten unik.

Men det blir sgu ikke nemt at finde alle de unikke tekster til alle de varer jeg har, som jo mere eller mindre er ens - pyha.....

C.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 15:03

Hej igen..

glad for at du kunne bruge noget af mit "sludder"..;-))) Altså nu kender jeg jo ikke den administrationsdel du sidder med, - men hos mig harjeg et felt der hedder "metatag søgeord", - som når jeg udfylder den, bliver den til sidens "titel", - "glemmer jeg det, bruger systemet automatisk den første del af produktbeskrivelsen..

Men JA!!! Det er et værre gøjemøj, at skulle skrive alle de unikke beskrivelser, -især hvis man har samme vare i flere varianter.. Men der kan farven så være lidt en hjælp..

altså feks. blå ralph lauren sko, gul ralph lauren sko o.s.v. - og så kan man jo varierer midterteksten lidt, -feks. "børnesko" og "sko til børn" - og det sidste med "køb online" og "bestil online", - så er der jo pludseligt mange muligheder.. eller gå i detaljer, - feks, sko med gummisål,  - børnesko med lædersål (findes nok ikke - men tror du forstår hvad jeg mener)

Men det er - ja - surt arbejde hvis man har ret mange varenumre, - men det skulle være sliddet værd siges det...;-)))

Men du må jo have fat i support til din udbyder, hvor du indsætter sidetitler i dit system, hvis den ikke sådan lige ligger til højrebenet hvor du gør det..

Go' fornøjelse.

vh/ Ulrik

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)