Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det forbudt at søge "flotte mennesker"?

Side 4 ud af 8 (79 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

kan du ikke svare mig i stedet for at give minus om jeg har forstået det korrekt forstår et eller andet du mener jeg ikke har skrevet er korrekt , med du deltager ikke og skriver hvad, du mener altså ikke det gælder for fotomodel sider såsom min stripper side f.eks. er vigtigt at vide for mig for ejer en stripper side, derved vil gerne vide lovning om det område da jeg ejer sådan en side er naturligt jeg køre det den vej for vi ejer hver især forskellige sider her på amino.dk

derved videreformidler du ingen viden ved at give minus med må lave en kommentar igen så jeg kan få frem og jeg forstået korrekt at jeg holder mig indenfor lovens rammer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 21:34

Mikael christiansen:

kan du ikke svare mig i stedet for at give minus om jeg har forstået det korrekt forstår et eller andet du mener jeg ikke har skrevet er korrekt , med du deltager ikke og skriver hvad, du mener altså ikke det gælder for fotomodel sider såsom min stripper side f.eks. er vigtigt at vide for mig for ejer en stripper side, derved vil gerne vide lovning om det område da jeg ejer sådan en side er naturligt jeg køre det den vej for vi ejer hver især forskellige sider her på amino.dk

derved videreformidler du ingen viden ved at give minus med må lave en kommentar igen så jeg kan få frem og jeg forstået korrekt at jeg holder mig indenfor lovens rammer

Jeg går udfra at den er til mig! Jeg gav dig minus karaktere da jeg skrev mit sidste indlæg, inden du tilkendegav at du havde misforstået det.

Udfra det link jeg skrev, så tror jeg såmænd ikke du er på den gale side (Nu har jeg ikke tjekket din side) men jeg TROR ikke der er noget galt i at søge på mål m.m. du må bare ikke søge på alder, hudfarve, race, sexuelle orienteringer m.m.

Læs selv linket, og se om du mener du overskrider nogen af dem? Det eneste jeg er i tvivl om jeg selv forstår er den med det sociale

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:41

Mikael christiansen:

@mikael Christensen: Du kan ikke sammenligne model- og stripper-branchen med såkaldte "almindelige" jobs som butiksassistent, osv. Ja, det er naturligt nok at søge en bestemt type indenfor modeller, men hvis man ønsker at besætte et mere traditionelt job, så kan du ikke diskriminere...

Mvh

Thomas

okay har måske misforstået dig med det er altså tilladt på stripper fotomodel sider , dem må man  altså godt det har jeg forstået det korrekt ?

Mikael, vedkommende søger svar i forbindelse med en forretning - dvs. en butik. Han driver ikke en stripper-virksomhed eller lignende.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:50

TT Tekstforfatter:

Mikael christiansen:

TT Tekstforfatter:

@mikael Christensen: Du kan ikke sammenligne model- og stripper-branchen med såkaldte "almindelige" jobs som butiksassistent, osv. Ja, det er naturligt nok at søge en bestemt type indenfor modeller, men hvis man ønsker at besætte et mere traditionelt job, så kan du ikke diskriminere...

Mvh

Thomas

okay har måske misforstået dig med det er altså tilladt på stripper fotomodel sider , dem må man  altså godt det har jeg forstået det korrekt ?

Mikael, vedkommende søger svar i forbindelse med en forretning - dvs. en butik. Han driver ikke en stripper-virksomhed eller lignende.

Han ejer vidste ikke selv en butik jeg forstår det er lovgivning for alle  han mener altså også fotomodel og stripper sider mv

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:54

Mark MK:

Mikael christiansen:

Jeg går udfra at den er til mig! Jeg gav dig minus karaktere da jeg skrev mit sidste indlæg, inden du tilkendegav at du havde misforstået det.

Udfra det link jeg skrev, så tror jeg såmænd ikke du er på den gale side (Nu har jeg ikke tjekket din side) men jeg TROR ikke der er noget galt i at søge på mål m.m. du må bare ikke søge på alder, hudfarve, race, sexuelle orienteringer m.m.

Læs selv linket, og se om du mener du overskrider nogen af dem? Det eneste jeg er i tvivl om jeg selv forstår er den med det sociale

hvad jeg forstår med overskrifter er det forbudt at søge flotte mennesker så han mener man vel alle sider desuden kan ikke se han ejer en butik , derved er det om nogle erhverv det er tilladt i vel han spørger om og altså derved også fotomodel sider mv. hvad jeg forstår .

Med bare fordi vi forstår trådstarter indlæg forskelligt behøver du ikke give minus, du kunne da skrive og kommenter med din viden

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 22:00

Mikael christiansen:

hvad jeg forstår med overskrifter er det forbudt at søge flotte mennesker så mener man vel alle sider desuden kan ikke se han ejer en butik , derved er det om nogle erhverv det er tilladt i vel han spørger om og også fotomodel sider mv.

Du skal ikke læse overskrifter!

Der er ikke forskel på erhverv, du må ikke diskriminere. At skrive mål er ikke at diskriminere (Så vidt jeg ved) du må jo også godt skrive at vedkomne skal have en STX, PH.D. eller lignende. Det er blot et krav for ansættelsen. Der er forskel på de to ting.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:07

Mark MK:

Mikael christiansen:

hvad jeg forstår med overskrifter er det forbudt at søge flotte mennesker så mener man vel alle sider desuden kan ikke se han ejer en butik , derved er det om nogle erhverv det er tilladt i vel han spørger om og også fotomodel sider mv.

Du skal ikke læse overskrifter!

Der er ikke forskel på erhverv, du må ikke diskriminere. At skrive mål er ikke at diskriminere (Så vidt jeg ved) du må jo også godt skrive at vedkomne skal have en STX, PH.D. eller lignende. Det er blot et krav for ansættelsen. Der er forskel på de to ting.

jeg er satans forvirret med ved ikke om min side er lovlig .

ved ikke hvordan lige trådstarter tråd oplæg ellers skulle forstås vis ikke mener alle erhverv.?

jeg Tror også i uenig med mig sure på mig grundet da jeg så disse minus og første kommenteret efterfølgende da jeg gerne vil vide hvorfor, forstår det ikke

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:09

@Mikael Christensen: Stop nu. Du er tydeligvis meget ærekær, men indse nu, at du ikke har retten på din side. Din situation og din branche har intet med den pågældende problemstilling at gøre. Du kan ikke sammenligne stripper-branchen med dét at stå i en butik.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 22:10

Mikael christiansen:

jeg Tror også i uenig med mig sure på mig grundet da jeg så disse minus og første kommenteret efterfølgende da jeg gerne vil vide hvorfor, forstår det ikke

Undskyld jeg ved du er ordblind, men jeg forstår altså ikke det der!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:14

TT Tekstforfatter:

@Mikael Christensen: Stop nu. Du er tydeligvis meget ærekær, men indse nu, at du ikke har retten på din side. Din situation og din branche har intet med den pågældende problemstilling at gøre.  Du kan ikke sammenligne stripper-branchen med dét at stå i en butik.

kunne du ikke bare have videreformidlet den viden i stedet for at give minus?

For tråd overskriften læst jeg og tråd oplægget at det var alle brancher han mente, jeg ved ikke om han mener alle brancher med forstår på jer i mener han ikke mener alle brancher

Side 4 ud af 8 (79 indlæg)