Mikael: igen, jeg forstår dig ikke. Men situationen er, hvad den er. Du gi'r ikke mening. Uanset hvad, så er du galt på den: Vores erhverv ligner ikke hinanden. Din branche kan ikke sammenlignes med de fleste andre (gennemsnitlige) brancher, så du er ikke fastlåst i forhold til disse.
Okay har forstået dette forretnings koncept er ikke lige din kop kaffe , så det er ikke lige dig der skulle stå på gaden let påklædte at sælge dette trendy tøj , med nu har butiken valgt det på denne facon at sælge tøj , derved mange punkter vi ligner hinanden på
Igen: Du vrøvler. Der drejer sig ikke om, hvorvidt jeg vil stå let påklædt på gaden eller ikke. Læs nu trådstarters indlæg igen; han er ikke ude efter at sælge noget som helst for enhver pris! Hvad sker der for dig? Vågn op! Hvis du er i København, så lad os mødes til en god frokost og snakkes seriøst, Mikael! :-)
Dbh
Thomas
Hey Thomas
Meningen med tråden var at finde ud af, om det overhovedet er lovligt at ansætte folk på denne måde. Såvidt jeg har fået at vide, er det ikke engang lovligt at kræve et billede i ansøgningen - men der er jo andre udveje som vi har være inde på i tråden ;)
Jeg mener ikke at model-, statist- og skuespillerbranchen er hævet over denne lov - den gælder for alle! Man ser muligvis igennem fingrene på dette område - eller også ved dem der søger "stillingen" at det er nødvendigt med disse krav til ansøgeren (og derfor ikke sagsøger arbejdsgiveren).
Mvh. Jonas
jeg tager udgangs punkt i trådens start emme prøv og google Abercrombie Fitch som tråd starter snakker om
korrekt jeg ved hellere hvad der skete i denne her tråd butikkens koncept er et fotomodel butik som en teater scene hvor statister fotommodeller går rundt som noget ligne de gør til en foto model opvisninger derfor caster de ikke normale mennesker
Måske skulle jeg have forklaret hvad tråd starter emme var , da jeg selvfølgelige snakket om fotomodeller da konceptet bygger på scene mv.
Da nogle sagde det ikke glæder sådanne brancher og derfor ikke gælder butikker , dog tvivler de ved hvordan konceptet er bygget op da de modsiger sig selv nogle gange i tråden dem der giver mig feedback jeg er derfor forvirret er dog kommet til det sidste , at dem der giver mig feedback i denne tråden at de ikke har læst om konceptet, som denne forretning er bygget op ad.
Jeg har dog brugt meget tid på denne debat og har måske spildt min tid , med blev ved grundet de modsag sig selv dem der gav mig feedback de talte ned til mig og gav mig minus på noget jeg tror de ikke har læst alt om emmet
Mener ikke det er nødvendigt at lave et mega langt indlæg , start af normalt dog måske skulle jeg have gjort det i denne her tråden, for vis snakker om et emme sætter de vel sig ind emmet vi snakker om Abercrombie Fitch ved en hurigt google søgning finder du lidt om emmet vis jeg skal videreformidle alt viden første fordi dem der giver feedback ikke google emmet er det svært at køre en debat om et emme
http://www.e-pages.dk/urban/827/6