Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det forbudt at søge "flotte mennesker"?

Side 8 ud af 8 (79 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

kan du ikke svare mig i stedet for at give minus om jeg har forstået det korrekt forstår et eller andet du mener jeg ikke har skrevet er korrekt , med du deltager ikke og skriver hvad, du mener altså ikke det gælder for fotomodel sider såsom min stripper side f.eks. er vigtigt at vide for mig for ejer en stripper side, derved vil gerne vide lovning om det område da jeg ejer sådan en side er naturligt jeg køre det den vej for vi ejer hver især forskellige sider her på amino.dk

derved videreformidler du ingen viden ved at give minus med må lave en kommentar igen så jeg kan få frem og jeg forstået korrekt at jeg holder mig indenfor lovens rammer

Hej Michael

Jeg tror du skal forstå tingene derhen, at hvis der er tale om en "almindelig" ansættelse, så er det IKKE lovligt at forskelsbehandle i forhold til alder, etnicitet, udseende osv osv osv.

Når man derimod søger folk til bestemte ting f.eks. statister, så er man jo nødt til at angive hvad man søger, så når man søger statister til en scene hvor aldersgruppen er 50+ - så er det på sin plads at skrive dette. Men det har heller intet at gøre med "almindelig" ansættelse på arbejdsmarkedet.

Strippere, selvom de lever af det, er heller ikke det man ser som "almindelige" ansatte, hvorfor når man søger strippere godt kan være forhold man angiver som ikke er tilladt i et almindeligt jobopslag.

Din branche, statistbranchen, modelbranchen osv er derfor ikke "normale" brancher. Det er derfor helt ok at et modelbureau søger en "Mørkhåret Barbie Model" til en opgave. Men modelbureauet må ikke søge en "Barmfager brunette med exhibitionistiske tendenser" til at varetage stillingen som regnskabsassistent.

Håber du er med på hvad jeg mener.

Okay ville også gerne lidt tilbage til tråden dog omhandler den jo også om fotomodel da målgruppen lille der går i dette modetøj , derfor må sådan trendy butik derved også høre under som nich som stripper , da ikke mange køber sådan noget tøj , dog er de butik , med henvender sig ikke til den normale dansker

@Mikael Christensen: Du er udenfor rækkevidde, men det må stå for egen regning nu!

Mvh

Thomas

Altså det forretnings koncept er jeg i hvert fald ikke modstander af med de afklædte mænd og kvinder http://www.business.dk/detail/abercrombie-fitch-aabner-omsider

Eller når den vaskbræt mand viser sin krop hele konceptet , meget lige med fotomodel stripper der står både på gaden produkt henvender sig mod de unge og de smukke http://ekstrabladet.dk/flash/kultur/article1444634.ece

kan være dette koncept er grænse overskridende for dig med sådan har de valgt , ved dog ej om du har læst om konceptet og målgruppe eller du kun snakker lovgivning , med nu er det denne butik tråd starter snakker om derfor forsætter jeg , med ser ikke meget du snakker om dette fotomodel koncept,

ja man nærmeste jo godt kalde noget ligne mit erhverv der er i hvert fald nogle punkter vi ligner hinanden meget på.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 01:36

Mikael: igen, jeg forstår dig ikke. Men situationen er, hvad den er. Du gi'r ikke mening. Uanset hvad, så er du galt på den: Vores erhverv ligner ikke hinanden. Din branche kan ikke sammenlignes med de fleste andre (gennemsnitlige) brancher, så du er ikke fastlåst i forhold til disse.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:46

TT Tekstforfatter:

Mikael: igen, jeg forstår dig ikke. Men situationen er, hvad den er. Du gi'r ikke mening. Uanset hvad, så er du galt på den: Vores erhverv ligner ikke hinanden. Din branche kan ikke sammenlignes med de fleste andre (gennemsnitlige) brancher, så du er ikke fastlåst i forhold til disse.

Okay har forstået dette forretnings koncept er ikke lige din kop kaffe , så det er ikke lige dig der skulle stå på gaden let påklædte at sælge dette trendy tøj , med nu har butiken valgt det på denne facon at sælge tøj på, og derved er der mange punkter vi ligner hinanden på

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 01:56

Mikael christiansen:

TT Tekstforfatter:

Okay har forstået dette forretnings koncept er ikke lige din kop kaffe , så det er ikke lige dig der skulle stå på gaden let påklædte at sælge dette trendy tøj , med nu har butiken valgt det på denne facon at sælge tøj , derved mange punkter vi ligner hinanden på

Igen: Du vrøvler. Der drejer sig ikke om, hvorvidt jeg vil stå let påklædt på gaden eller ikke. Læs nu trådstarters indlæg igen; han er ikke ude efter at sælge noget som helst for enhver pris! Hvad sker der for dig? Vågn op! Hvis du er i København, så lad os mødes til en god frokost og snakkes seriøst, Mikael!  :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:03

TT Tekstforfatter:

Mikael christiansen:

TT Tekstforfatter:

Okay har forstået dette forretnings koncept er ikke lige din kop kaffe , så det er ikke lige dig der skulle stå på gaden let påklædte at sælge dette trendy tøj , med nu har butiken valgt det på denne facon at sælge tøj , derved mange punkter vi ligner hinanden på

Igen: Du vrøvler. Der drejer sig ikke om, hvorvidt jeg vil stå let påklædt på gaden eller ikke. Læs nu trådstarters indlæg igen; han er ikke ude efter at sælge noget som helst for enhver pris! Hvad sker der for dig? Vågn op! Hvis du er i København, så lad os mødes til en god frokost og snakkes seriøst, Mikael!  :-)

Dbh

Thomas

altså de søger de disse model typer grundet koncept , jeg har både læst tråd starter og læst artikler om dette gode koncept med de kun ansætter unge og smukke , de fleste der handler er kun de unge og smukke for tøjet passer  ikke til fede mennesker og det er ikke lige frem billigt tøj dette modetøj

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 02:25

Mikael, du vrøvler...uanset koncept! Jeg ved ikke, hvad du ønsker!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:53

TT Tekstforfatter:

Mikael, du vrøvler...uanset koncept! Jeg ved ikke, hvad du ønsker!

Altså koncept målgruppe er mod fotomodeller eller dem ønsker være at det, denne målgruppe er yderste lille henvender sig ikke til den alm. dansker

Desuden er der i hvert fald meget engelske talene i butikker så de er vidste ikke ansætte dansker endnu i hvert ikke fald mange med har cast fotomodel typer engelske mænd og kvinder der kan stå lettere afklædte og vise sin flotte krop .

Tvivler meget på der kommer mange flere butikker i danmark der henvender sig til sådanne en lille målgruppe , nu søger de flotte mennesker grundet de målrette går efter en målgruppe, tror nu ikke mange grimme mennesker der vil lave ansøgninger til jobet

ved sådan set ikke om de bare kunne vi søger fotomodel typen i vores butik med der skal man jo også være flot og nu kommer der 1000 vis teenager tøser der ønsker at gå sådan tøj så det er da en drøm at gå i sådan tøj så arbejdesgiver går ind i et overdrevet antal ansøgninger vis ikke siger direkte hvad de søger og nu er det kun en butik så det er endnu mere intressant , så prøv at sætte dig i arbejdes giver sted grundet dette forsætter de engelske ansatte nok vis de ikke får flotte modeller nok til butikken

Fatter ikke rigtigt hvad du mener med kender du helt ud koncept , da det jo sammenlignes ligesom statist eller fotomodel job , er vildt der kan opstå et overdrevet skrig over dette koncept for hvor mange tror du der kommer af sådanne steder der henvender sig til sådanne en lille målgruppe , kan være en drøm for mange teenager tøser derfor et aktraktivt job for dem , og de fleste mennesker ønsker vel at blive sammenlignet med en fotomodel

Fra 4621 Gadstrup
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 09:38

Mikael christiansen:

TT Tekstforfatter:

Dbh

Thomas

Hey Thomas

Meningen med tråden var at finde ud af, om det overhovedet er lovligt at ansætte folk på denne måde. Såvidt jeg har fået at vide, er det ikke engang lovligt at kræve et billede i ansøgningen - men der er jo andre udveje som vi har være inde på i tråden ;)

Jeg mener ikke at model-, statist- og skuespillerbranchen er hævet over denne lov - den gælder for alle! Man ser muligvis igennem fingrene på dette område - eller også ved dem der søger "stillingen" at det er nødvendigt med disse krav til ansøgeren (og derfor ikke sagsøger arbejdsgiveren).

Mvh. Jonas

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:06

Jonas:

TT Tekstforfatter:

Mikael christiansen:

TT Tekstforfatter:

Dbh

Thomas

Hey Thomas

Meningen med tråden var at finde ud af, om det overhovedet er lovligt at ansætte folk på denne måde. Såvidt jeg har fået at vide, er det ikke engang lovligt at kræve et billede i ansøgningen - men der er jo andre udveje som vi har være inde på i tråden ;)

Jeg mener ikke at model-, statist- og skuespillerbranchen er hævet over denne lov - den gælder for alle! Man ser muligvis igennem fingrene på dette område - eller også ved dem der søger "stillingen" at det er nødvendigt med disse krav til ansøgeren (og derfor ikke sagsøger arbejdsgiveren).

Mvh. Jonas

jeg tager udgangs punkt i trådens start emme prøv og google Abercrombie  Fitch som tråd starter snakker om

korrekt jeg ved hellere hvad der skete i denne her tråd butikkens koncept er et fotomodel butik som en teater scene hvor statister fotommodeller går rundt som noget ligne de gør til en foto model opvisninger derfor caster de ikke normale mennesker

Måske skulle jeg have forklaret hvad tråd starter emme var , da jeg selvfølgelige snakket om fotomodeller da konceptet bygger på scene mv.

Da nogle sagde det ikke glæder sådanne brancher og derfor ikke gælder butikker , dog tvivler de ved hvordan konceptet er bygget op da de modsiger sig selv nogle gange i tråden dem der giver mig feedback jeg er derfor forvirret er dog kommet til det sidste , at dem der giver mig  feedback i denne tråden at de ikke har læst om konceptet, som denne forretning er bygget op ad.

Jeg har dog brugt meget tid på denne debat og har måske spildt min tid , med blev ved grundet de modsag sig selv dem der gav mig feedback de talte ned til mig og gav mig minus på noget jeg tror de ikke har læst alt om emmet

Mener ikke det er nødvendigt at lave et mega langt indlæg , start af normalt dog måske skulle jeg have gjort det i denne her tråden,  for vis snakker om et emme sætter de vel sig ind emmet vi snakker om Abercrombie  Fitch ved en hurigt google søgning finder du lidt om emmet vis jeg skal videreformidle alt viden første fordi dem der giver feedback ikke google emmet er det svært at køre en debat  om et emme

http://www.e-pages.dk/urban/827/6

Side 8 ud af 8 (79 indlæg)