|
Photoshop søges
Så snart det er installeret og aktiveret, må det ikke sælges igen. |
Jens: prøv evt. at kig på Gimp... den er gratis og gør et godt stykke arbejde... siger ikke du skal bruge den men bare et forslag... |
Du kan afskrive software 100% i indkøbsåret. Hvis du er studerende kan du få hele Creative Suite pakken særdeles billigt. Pt. €215 - ren gadehandlerpris! |
Kursus i Photoshop, InDesign eller Illustrator - bliv bedre end de andre!
Syntes du skal prøve at spørge www.humac.dk - har ofte set at de har photoshop på tilbud. :) |
// Jesper Skov
|
Hvis du er studerende kan du få hele Creative Suite pakken særdeles billigt. Pt. €215 - ren gadehandlerpris! Er Du sikker på dette Benny, i sin tid da det var aktuelt for mig snakkede jeg med Adobes danske afdeling som fortalte mig at uddannelseslicensen ikke gik her i Danmark men kun i USA. Så det bør man ihvertfald lige undersøge inden man kaster sig ud i det. Derudover mener jeg også der er en række krav forbundet med denne licenstype. Jeg ved dog ikke om situationen har ændret sig den dag idag. |
Er Du sikker på dette --- 100% - der er kommet en Europa shop; før i tiden var det rigtig nok kun muligt for nordamerikanere, men der er slut. Kravene er at man skal have et gyldigt studikort fra en anerkendt uddannelse - og det er da til at klare for en studerende. Adobe har lugtet guldægget i Danmark, tænk på alle de multi-tekno-superstar-designer linier der årligt hostes ud fra tekniske skoler ...
|
Kursus i Photoshop, InDesign eller Illustrator - bliv bedre end de andre!
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|