Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Photoshop søges

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Nogen der har Photoshop CS2 de gerne vil sælge eller en creative suite?
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 06:58
Uden at være helt sikker i min sag mener jeg faktisk ikke dette er lovligt, med mindre nogle skulle ligge inde med photoshop uden de har brugt det.

Så snart det er installeret og aktiveret, må det ikke sælges igen.
Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 07:38
Normalt ja må man ikke sælge den license man har brugt...

Jens: prøv evt. at kig på Gimp... den er gratis og gør et godt stykke arbejde...
siger ikke du skal bruge den men bare et forslag...

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 09:10
Hvis det bare er Photoshop du er interesseret i, kan du meget vel "sikkert nøjes" med minivarianten Photoshop Elements.
Du kan afskrive software 100% i indkøbsåret.
Hvis du er studerende kan du få hele Creative Suite pakken særdeles billigt. Pt. €215 - ren gadehandlerpris!

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:51
Hej.

Syntes du skal prøve at spørge www.humac.dk - har ofte set at de har photoshop på tilbud. :)

// Jesper Skov

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 10:30
Nåeh, troede godt man kunne sælge licens videre. Min fejl. Jeg har tidligere set på GIMP men forstod det ikke rigtig, men måske skulle man se på det igen.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 14:17
Hvis du er studerende kan du få hele Creative Suite pakken særdeles billigt. Pt. €215 - ren gadehandlerpris!

Er Du sikker på dette Benny, i sin tid da det var aktuelt for mig snakkede jeg med Adobes danske afdeling som fortalte mig at uddannelseslicensen ikke gik her i Danmark men kun i USA. Så det bør man ihvertfald lige undersøge inden man kaster sig ud i det. Derudover mener jeg også der er en række krav forbundet med denne licenstype.

Jeg ved dog ikke om situationen har ændret sig den dag idag.

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 14:41

Er Du sikker på dette
Benny, i sin tid da det var aktuelt for mig snakkede jeg med Adobes
danske afdeling som fortalte mig at uddannelseslicensen ikke gik her i
Danmark men kun i USA. Så det bør man ihvertfald lige undersøge inden
man kaster sig ud i det. Derudover mener jeg også der er en række krav
forbundet med denne licenstype.

---

100% - der er kommet en Europa shop; før i tiden var det rigtig nok kun muligt for nordamerikanere, men der er slut. Kravene er at man skal have et gyldigt studikort fra en anerkendt uddannelse - og det er da til at klare for en studerende.
Adobe har lugtet guldægget i Danmark, tænk på alle de multi-tekno-superstar-designer linier der årligt hostes ud fra tekniske skoler ...

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:48
Kan man også køber den studenter-licens hvis man driver en virksomhed ved siden af studiet og hvad sker der om 1½ år når uddannelsen er afsluttet? Min studiejob sponsorerer nemlig pt. min licens - men kunne da være man kunne droppe det studiejob så, da det er en stor del af min motivation for at være der ...

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 16:56
Dato: 26-01-2007 14:41:02 Forfatter: Benny Thaibert / bit2b.dk

Er Du sikker på dette Benny, i sin tid da det var aktuelt for mig snakkede jeg med Adobes danske afdeling som fortalte mig at uddannelseslicensen ikke gik her i Danmark men kun i USA. Så det bør man ihvertfald lige undersøge inden man kaster sig ud i det. Derudover mener jeg også der er en række krav forbundet med denne licenstype.

---

100% - der er kommet en Europa shop; før i tiden var det rigtig nok kun muligt for nordamerikanere, men der er slut. Kravene er at man skal have et gyldigt studikort fra en anerkendt uddannelse - og det er da til at klare for en studerende.
Adobe har lugtet guldægget i Danmark, tænk på alle de multi-tekno-superstar-designer linier der årligt hostes ud fra tekniske skoler ...

Okay det lyder godt de har udvidet det tilbud, for det er bestemt noget der formindsker piratkopier tror jeg.

Tak for at gøre mig uptodate :)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)