Hej Aminoer
Jeg er igang med udviklingen af danmarks forhåbentlig næste fede drengerøvs magasin og i den anledning vil jeg gerne høre jer Aminoer, hvad i savner at læse om eller se på? Det kan enten være en hel kategori i ikke syntes bliver dækket nok af danske sites eller andre emner i mener kunne passe godt ind.
Se siden på www.Qman.dk
|
Vil man være traditionel kan man jo gå i fodsporene på almindelige magasiner som M!. Der går det jo meget ud på dyre transportmidler, damer, krigshistorie osv. osv.
Det forslag vil jo så ikke rigtig besvare dit spørgsmål da du jo spørger efter hvad vi savner at læse. Det handler selvfølgelig om at finde noget der kan fange fokus fra de andre, ved at være lidt utraditionel. - Uden at vide hvad alle andre mænd ville finde interessant, synes jeg at sådan noget som retroseksualitet (som har været lidt i medierne i den seneste tid), kunne være noget der kunne fange lidt opmærksomhed. Andre forslag kunne være naturvidenskabelige artikler der går lidt mere i dybden end det useriøse pjat i andre herremagasiner.
Der er selvfølgelig mange andre forslag, men det handler vel i bund og grund, blot om at skille sig lidt ud og prøve at fange lidt opmærksomhed ved at være anderledes.
Jeg håber at det kunne hjælpe lidt. God vind med projektet.