I forbindelse med lanceringen af www.LogoPriser.dk er der fremkommet en debat om, hvornår det er bedst at lancere sin hjemmeside. Sitet er lavet på meget kort tid ved at kombinere Wordpress med Eregner.dk.
Skal en hjemmeside lanceres
Så snart den basale del er på plads,
når man er tilfreds eller
når alting spiller 100%.
Hjælp mig med at blive klogere ved at udfylde en meget simpel formular.
Når alting spiller 100% er svært at vurdere selv. Men når man er tilfreds og stirret sig blind på projektet er det på tide at få andres synspunkter på sagen.
Når det er tale om et helt nyt projekt skal man bare se at komme ud over stepperne. Bare fordi man lancerer et nyt site er det jo ikke ensbetydende med at det vælter ind med besøgenede der får en dårlig oplevelse og aldrig vender tilbage.
Jeg vil dog sørge for at det spiller 100% før man for alvor smider marketingkroner efter det.
Hvornår er det acceptabelt at smide noget ud som ikke spiller 100% , når vi snakker virksomhedsmæssigt? Ja, aldrig.. Det er ikke altid at det lykkedes, men man prøver da i al fald at lave noget som er 100% i orden!
Hvis du smider en hurtig omgang lort ud, så får du nok også det samme i retur!
Det er meget muligt at du ikke modtager mange besøgende fra start af, men de som så kommer og ser at der er sjusket med det - vender vel ikke tilbage..
Altid 100% såvidt det er muligt, og jeg vil understrege at det vitterligt ér et dumt spørgsmål..
Hvis du er i tvivl om sitet er 100% klar, så gør folk kraftigt opmærksom på det fra start. Tilføj eventuelt "Beta" til dit logo og bed folk vende tilbage, hvis de støder på noget, som ikke spiller. På den måde indgår du dialog og det er min erfaring, at folk er åbne overfor dette. Så kan du også få andre øjne på end dine egne.
Blogger online markedsføring, usability, e-commerce og sociale medier. Manager for Danish UXPA. www.bluebits.dk
Det er som altid op til en selv. Føler du/i at der er grund til at gå online med projektet, hurtigst muligt, skal det selvfølgelig offentliggøres. Der er altid forskelligheder mht. brancher, men vil dog også hoppe med på de 100% for en sikkerheds skyld - man kan jo aldrig vide ;)
Logopriser.dk er ikke helt færdig kan jeg se kan ikke priser på siden, kan finde i gør lidt grin med i at lave logo på 5 minutter for 1999 kr og i skriver det er nemt, altså vis forstår korrekt synes i at laver nemme penge for arbejdet går hurtigt.
Kan ikke finde nogle rigtigt gode logoer på din siden , der i hvert fald er flotte og unikke og der svare til den værdi efter min mening til 1999 kr.
Eregner.dk mangler at forklares mere hvad fås for de forskellige beløb, skal klik rundt på siden for at finde de fleste info lav det under produkt priser direkt links til det man får.
Derved vis du mener dine egne sider skal de opdateres så folk forstår dem, så du derved får flere kunder for hver gang en er inden på din hjemmeside.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows