Jeg søger en som kan printe totalt ca 1600 labels, fordelt på 3 forskellige stregkoder - jeg kan sende en pdf med alle tre stregkoder, og skal gerne have dem klar imorgen, eller senest mandag morgen. - størrelsen er som sådan underordnet, bare trykket er af en kvalitet så stregkoderne kan scannes efterfølgende.
Det kan godt være at vi kan i MediaMouse. Grunden til at jeg skriver "kan godt være" er at det er afhængigt af hvor store mærkerne er, da vores maskiner i forvejen er noget hårdt booket i dag.
Husk at det er begrænset hvor meget du må nedscalere en stregkode. Nogle af de lidt ældre scannere kan ikke "se" en stregkode som er mindre end 80%.
Her er lige et priseksempel regnet ud fra 3 x 540 stk. i en størrelse på 40 x 15 mm.: 827 kr. eksklusiv fragt (med mindre du selv afhenter - hvilket jeg vil anbefale når det haster!) og moms - jeg aner ikke om det er stort nok til din stregkode, men det er også blot for at give dig et eksempel på en pris.
Du kan eventuelt fange mig på mit direkte nummer 22 72 66 72 eller ringe direkte til mig eller en af mine kolleger i MediaMouse på 70 278 276. Du kan også sende en mail med PDF'en til mig på jesper snabelA mediamouse.dk