Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting af Summa

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger inspiriation og gode ideer til hvordan jeg bedst muligt får opbygget en hosted summasummarum løsning. Det er ikke nødvendigt at flere brugere skal kunne være online, men regnskabet skal kunne tilgås fra en laptop og en internetforbindelse. 

Jeg tænker fjernskrivebord og en almindelig windows maskine, der altid er online på min egen netforbindelse. Hvad tænker i?a

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 20:43

Hvis det skal være billigt og enkelt, så er en lille maskine i din kælder en god løsning.

Så kan du barelogge på fjernskrivebord fra de computere du ønsker, og tilgå skrivebordet og regnskabsprogrammet som du efterlod det.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:44

Det er også min tanke umildbart, men det kunne jo godt være det var en bedre løsning :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:49

Lej dog en lille virtuel server et sted, fx webhosting.uk.com - dem har jeg brugt meget :-) Alternativt er der HostEurope.de

Alternativt! Så har jeg personligt overtalt mig selv og flere af mine kunder til at overgå til Economic - dem er jeg rent faktisk imponeret af ! :-) Nemt og simplet via en webbrowser - og da jeg havde et spørgsmål omkring faktura designet, fik jeg svar i løbet af 10 min på en mail - uden det kostede en øre mere.. Så de par hundrede kroner de koster om måneden er godt givet ud! Specielt for min forretning, fordi, når det er så nemt at fakturere husker man mere præcist hvad man er udført (fx konsulent arbejde), dvs i min forretning har det tjent sig hjem adskillige hundrede gange på et halvt år :-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:51

Jeg vil holde fast i Summa! Og jeg vil også gerne betale en fast mnd. pris for leje af server.

EDIT: Kald mig bare gammeldags, men jeg foretrækker en virksomhed som ligger i Danmark :-).

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 20:52

Hej,

Vi har hosted SummaSummarum på Windows Terminalservere både 2003 og 2008 uden problemer af teknisk karakter, men som du selv nævner så er det ikke en multibruger-løsning.

Du kan godt gøre som du beskriver hvis du vil have den hjemme, jeg er dog ikke sikker på at du får print med ud til din klient.

Hvis ikke du allerede har en server/PC stående tændt så skal du også være opmærksom på at du får en ekstra regning på strøm der sikkert er det samme som prisen for en hosted desktop.

Stor hilsen
/Brian 

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 20:53

Hvis du vil leje server, kan jeg godt hjælpe dig med at finde den rigtige løsning :-)

Skriv en e-mail hvis du er interesseret.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:57

Det er selvfølgelig et issue, at der på en eller anden måde skal laves en virtuel printer forbindelse til klienten...

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:57

Zoon du kan bare smide dine forslag her i tråden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:59

Når du logger på den Remote Klient i Windows, sætter du bare flue-ben i at den skal medtage adgangen til dine lokale printere, og så lige gyldigt hvor du er, har du altid adgang til dine lokale printere, bare du sætter det i opsætningen før du logger på :-)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)