Jeg har siddet i over 1 år og været koncentreret om det samt været på 1 uges kursus i markedsføring og opsætning og stilarter, men stadig får jeg intet retur af mine penge, så det er ikke alle der bare kan gå til den..
Kan være jeg gør noget meget anderledes end alle andre, men for mig har det bare været underskud flere gange.
Hvad skal max klikpriser ligge på ? Har selv på max 2,- kr, det kan næsten regne ud det skal på det halve.
Hvor stort skal overskudet være på mobiler ? Har meget sjældent overskud, men er det der er det under 50% af udgifter..
Jeg tror også vi skal huske at dem som virkelig har succes med affiliate marketing, de snakker ikke om det.
Hvorfor sidde og fortælle man score mange penge på et produkt, man ikke vil sige hvad er? Derfor tier man bare, så man ikke bare fremstår som en der tjener mange penge og ellers ikke vil fortælle mere.
Jeg tjener selv, og har snakket med andre der, tjener en del på affiliate marketing.
Og det er via en masse forskellige kanaler.
Og ja, nogle måneder er vi bestemt over Simons estimat i overskud. Så jeg bakker Simon op, det kan sagtens lade sig gøre.
Mikkel måler du hvilke søgeord osv. der giver dine salg?
Jeg tror også vi skal huske at dem som virkelig har succes med affiliate marketing, de snakker ikke om det.
Hvorfor sidde og fortælle man score mange penge på et produkt, man ikke vil sige hvad er? Derfor tier man bare, så man ikke bare fremstår som en der tjener mange penge og ellers ikke vil fortælle mere.
Jeg tror bare lige jeg vil gentage det du skriver
Det er jo helt korrekt. Hvis man skal offentligegøre tal, så er det for at styrke ens person med henblik på at blive et personligt brand eller lignende.
Jeg tror vi er mange der ikke ønsker at blive et personligt brand, da der følger rigtig mange ting med dette, som man ikke altid kan overskue. Derfor bliver der tit gået stille med dørene inden for dette marked.