Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til webshop søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino.

Jeg søger en partner til at udvide min webshop - www.webonnet.dk – som er en webshop hvor vi sælger alt inden for professionelt gaming udstyr til den kræsne gamer, hvor kun det bedste er godt nok for en optimal spiloplevelse. Partneren skal stå for markedsføring og salgs-delen som udelukkende skal foregå online, da det er på dette område mine egne kompetencer og evner er mangelfulde. 

Den ideelle partner besidder derfor kvalifikationer inden for:  

- SEO – og er dygtig til at få gode Google placeringer.

- Jeg har på nuværende tidspunkt allerede mange besøgende hvilket gerne skulle konverteres til gode konverteringsresultater i form af salg.

- Oprettelse og optimering af Google AdWords, affiliate, Facebook, m.m.

- Ydermere være en ildsjæl som brænder for at få mange besøgende og omsætning i webshoppen.

Jeg står selv for alt det administrative i virksomheden – så det eneste fokusområde du skal beskæftige dig med, og lægge alt din energi i, er markedsføringen.

Jeg kan også tilbyde en andel af ejerskabet, så du køber dig ind og ejer 50% af firmaet. 

Lyder dette som noget, der tiltaler dig og er du den rette ildsjæl, så kontakt mig endelig på kontakt@webonnet.dk 

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Jul 10
Indlæg ialt: 137
Fra  ITadviser.dk Skrevet kl. 23:25

Rigtig lækker side, med dejligt design. God service :-) Brugte den flittigt dengang jeg gamede meget. Dog har du en svær konkurrent af webdanes, men godt med lidt konkurrence på det plan.

Helt sikkert noget som kunne have min interesse, dog er jeg ikke den store SEO mester. Men er meget inde i gaming, og har været med hvor det sker indenfor CS 1.6.

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 23:43

Nichlas Baun:

Rigtig lækker side, med dejligt design. God service :-) Brugte den flittigt dengang jeg gamede meget. Dog har du en svær konkurrent af webdanes, men godt med lidt konkurrence på det plan.

Helt sikkert noget som kunne have min interesse, dog er jeg ikke den store SEO mester. Men er meget inde i gaming, og har været med hvor det sker indenfor CS 1.6.

Hej Nichlas.

Mange tak for de rosende ord.

Og ja, du har ganske enkelt helt ret i, at jeg er oppe imod en stor modstander i form af WEBdanes som min konkurrent - men der bør nu stadig være plads til os begge to, som du selv siger, ja.

Well, som udgangspunkt er det kun partnere, der er eksperter på markedsførings-fronten, jeg er interesseret i - men du skal da være velkommen til at smide en privat besked alligevel - så kan vi tage en snak om hvad du kan tilbyde i stedet. :) 

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 14:14

Jeg tillader mig lige at oppe tråden, i tilfælde af, at der er kommet nye til. Smile 

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 16:08

Slet ingen, der kunne være interesseret? 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:18

Mail sendt, fra Aalborg.

Hilsen Søren

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 16:38

Skriver:

Mail sendt, fra Aalborg.

Hilsen Søren

Tak for din mail. Jeg har sendt et svar retur.

- Andre?

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 23:28

Hej André

Jeg ligger inde med et restparti varer, som du sikkert kan sælge på din shop - måske du er interesseret i dette? :)

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 10:43

Jesper Jepsen:

Hej André

Jeg ligger inde med et restparti varer, som du sikkert kan sælge på din shop - måske du er interesseret i dette? :)

Hej Jesper.

Jeg har lige skrevet en privat besked til dig.

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 20:27

Jeg tillader mig lige at bumpe tråden i håb om flere henvendelser. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)