Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designvurdering + Bug check beatcow.org

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra München
Tilmeldt 18. Aug 08
Indlæg ialt: 70
Fra  newQReation Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

Jeg har haft en webside kørende i godt 3 måneder nu, og der er så småt ved at komme en del besøgende på siden. Vi har dog en lille anelse om at der kan være sneget sig nogle fejl ind hist og her med hensyn til browserkompatibiliteten :)

Jeg selv bruger Windows 7, og jeg har testet siden i Google Chrome 7.0xx, firefox 3 samt IE 7

Derudover er siden også blevet testet i Google Chrome på Windows Vista.

Jeg vil nu gerne høre jeres vurdering af design som helhed, brugervenlighed men specielt om siden ser ud til at fungere optimalt. På forhånd tak :)

www.beatcow.org

EDIT: Hvis du evt. føler for det, må du meget gerne smide et link til et screen-dump :)

Mvh. 

Fra München
Tilmeldt 18. Aug 08
Fra  newQReation Skrevet kl. 20:22

Bump. Er der nogen der vil være venlige og bare lige tage et hurtigt kig, og så se om siden virker optimalt i deres browser, og så herefter skrive deres styresystem + browser of version :)

Det er specielt Mac-brugere jeg gerne lige vil høre fra, da min Bounce-rate er meget høj på OS X og Safari. På forhånd tusind tak Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:45

Er meget af musik der er rigtigt fedt at høre , stilen fedt det giver et prof look Smile

hvor kan få alt det fede musik på siden ?

om webdesign kunne ikke se om det på siden synes join siden stod der ville stå om webdesign på siden

hvordan ser kunstner ud der spiller musik og hvem er det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:01

Mikael christiansen:

hvor kan få alt det fede musik på siden ?

om webdesign kunne ikke se om det på siden synes join siden stod der ville stå om webdesign på siden

hvordan ser kunstner ud der spiller musik og hvem er det

Jeg er helt enig med Mikael!

Til trådstarter: Designet er flot, kunne være fedt med nogle kategoriopdelinger af indlægne, så man ikke bare skal scrolle ned og ned indtil man finder noget spændene.

Har du prøvet at lave fixed position på baggrunden, tror kunne se fedt ud.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:03

Er desuden helt vild med siden og musikken

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:09

Du laver nogle fede mixes!! Har du lavet et engang der hedder det her?: 2010-06-19_15h59m11.wav ?

Fra München
Tilmeldt 18. Aug 08
Fra  newQReation Skrevet kl. 21:23

Tak skal du have Mikael! :) Jeg har lidt svært ved lige at forstå følgende, kan du uddybe det lidt? ;)

Mikael christiansen:

Flemming H.:

Jeg er helt enig med Mikael!

Til trådstarter: Designet er flot, kunne være fedt med nogle kategoriopdelinger af indlægne, så man ikke bare skal scrolle ned og ned indtil man finder noget spændene.

Har du prøvet at lave fixed position på baggrunden, tror kunne se fedt ud.

Også tak for ros til dig Flemming! Angående Kategoriopdelinger af indlæg, så har vi faktisk allerede dette :) Det kan være vi skal gøre det lidt mere tydeligt. 

Jeg tror jeg vil kigge lidt nærmere på position: fixed. Vi har også snakket om at få smidt random baggrunde på, med nogle foskellige fede billeder i høj opløsning selvfølgelig. Virker det som at over-effekte siden, synes I?

Lucky Charm:

Du laver nogle fede mixes!! Har du lavet et engang der hedder det her?: 2010-06-19_15h59m11.wav ?

Det kan godt være Lucky Charm, jeg kan ikke lige huske det ud fra det filnavn du lige skriver der, men det kunne godt se sådan ud, eftersom filnavnet ligner standarden for filen jeg outputter Smile

Vi er meget glade for at i synes om siden, er der andre ting der kunne gøre den bare lidt federe? :) + Jeg vil gerne vide hvilke browser i bruger. Mange tak igen fordi i lige gad at tage jer tid!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33

Jens Nannerup:
Vi har også snakket om at få smidt random baggrunde på, med nogle foskellige fede billeder i høj opløsning selvfølgelig. Virker det som at over-effekte siden, synes I?

Nu ved jeg ikke lige hvilke billeder du tænker på, men:

Selvfølgelig kan det være negativt hvis der, som du siger, over-effektes på siden. Tilgengæld er din målgruppe nok en af de grupper som godt kan lide flotte effekter, da DJ's generelt er kreative og glade for et flot visuelt udtryk.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:36

.... Siden ser fin ud og er funktionel på 15" skærm, Windows Vista 32-bit - Safari, Internet Explorer, og Firefox.

Fra München
Tilmeldt 18. Aug 08
Fra  newQReation Skrevet kl. 21:41

Flemming H.:

.... Siden ser fin ud og er funktionel på 15" skærm, Windows Vista 32-bit - Safari, Internet Explorer, og Firefox.

Super, lige det jeg ville høre Big Smile

Flemming H.:

Jens Nannerup:
Vi har også snakket om at få smidt random baggrunde på, med nogle foskellige fede billeder i høj opløsning selvfølgelig. Virker det som at over-effekte siden, synes I?

Nu ved jeg ikke lige hvilke billeder du tænker på, men:

Selvfølgelig kan det være negativt hvis der, som du siger, over-effektes på siden. Tilgengæld er din målgruppe nok en af de grupper som godt kan lide flotte effekter, da DJ's generelt er kreative og glade for et flot visuelt udtryk.

Vi har endnu ikke fundet ud af hvilke billeder, vi synes bare at det ville give en cool effekt med et baggrundsbillede der skifter. ;) Vi vil bare gerne stadig have at siden ustråler en vis seriøsitet :) Vi tænker over det. Tak for hjælpen, endnu en gang. Det er rart at få andres øjne på det man har lavet, når man efterhånden selv har stiret sig blind på den, for at finde steder at ændre ;)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)