Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designvurdering + Bug check beatcow.org

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have Mikael! :) Jeg har lidt svært ved lige at forstå følgende, kan du uddybe det lidt? ;)

Mikael christiansen:

om webdesign kunne ikke se om det på siden synes join siden stod der ville stå om webdesign på siden

Denne her side stod noget ligne under streget sort http://www.beatcow.org/join 

hvad skal du give os

Eller hvis du fik en forkærlighed for at udvikle websider i PHP, javascript og MySQL ...

Så begynder at udvikle til USA.

forstår i det er noget om webdesigner i giver hjælpe til eller men er ikke helt sikker på hvad i mener på denne side ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra München
Tilmeldt 18. Aug 08
Indlæg ialt: 70
Fra  newQReation Skrevet kl. 21:53

Lad mig lige prøve at oversætte siden, udenom Google Translate, for den laver et par fejl kan jeg se. Teksten er således:

"What you must give us:

...

• Or if you got a passion for developing webpages in PHP, javascript and MySQL...

...then start developing for US."

Oversat til følgende:

"Hvad du må give os:

...

• Eller hvis du har en passion for at udvikle hjemmeside i PHP, Javascript & MySql

...så begynd at udvikle for OS."

Altså det siden handler om er at man kan blive en del af Beatcow-crewet, og en af opgaverne er f.eks. at udvikle videre på siden i PHP, Javascript og MySql :) Forstår du? Smile

Mvh.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:05

Jens Nannerup:

Lad mig lige prøve at oversætte siden, udenom Google Translate, for den laver et par fejl kan jeg se. Teksten er således:

"What you must give us:

...

• Or if you got a passion for developing webpages in PHP, javascript and MySQL...

...then start developing for US."

Oversat til følgende:

"Hvad du må give os:

...

• Eller hvis du har en passion for at udvikle hjemmeside i PHP, Javascript & MySql

...så begynd at udvikle for OS."

Altså det siden handler om er at man kan blive en del af Beatcow-crewet, og en af opgaverne er f.eks. at udvikle videre på siden i PHP, Javascript og MySql :) Forstår du? Smile

Mvh.

Ja nu forstår jeg det Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)