Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tanken om egen forretning..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Fra  Schødt Regnskabsassistance / Schødt FOTO Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle :)

Først og fremmest vil jeg fortælle lidt om mig selv så I får et bedre indtryk af mig og min hverdag.

- 28 år, pt arbejdsløs pga en arbejdsulykke (var i lære som mekaniker) så nu går jeg bare hjemme og plejer mig selv, min mand og vores hund.

Min mand er så betænksom og spurgte mig en dag, om han ikke skulle smide nogle penge i en butik for mig, nu når min største drøm (at starte eget bilværksted op) var gået i vasken, men hvad er ønsket så? - en brugskunst butik i eget hjem! Men er det nemt? Hvordan og hvor finder man leverandører? Jeg har fundet en masse på nettet om hvordan man starter op osv og printet det, men vil samtig gerne bare have en webshop. Altså ideen er jo fra hans side, at jeg har noget at give mig til og så jeg kan arbejde hjemme.

Jeg har lavet et andet indlæg, men har ikke fået nogle svar som kan bruges. Håber I har nogle ideer til andet salg end brugskunst eller hvis I tænker på andre ting :)

Hilsen Mia

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 18:28

Hej Mia;

Hvis biler og den branche fanger din interesse mest, er det så ikke noget indenfor det du skal sælge på en webshop? jeg er bange for der allerede findes for mange webshops med bolig og hjem... men spørgsmålet er om der er indenfor bilbranchen? måske der findes en lille overset niche...? Jeg ved heller ikke hvor afhængig I er af at få en indtjening eller om den godt må lade vente lidt på sig? For det gør den typisk ved webhandel, og jo større konkurrence der er jo længere tid går der før man brænder igennem.

Men skal det være indenfor brugskunst, så kan du evt. søge leverandører via udstillerlister fra fx. FORMLAND afholdt i Herning messecenter.

Mvh Annette

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Fra  Schødt Regnskabsassistance / Schødt FOTO Skrevet kl. 16:24

Hejsa,

Mange tak for dit svar..

Ja, du siger noget..Vi kører begge motorsport så måske der er en løsning der med udstyr. Jeg vil undersøge sagen. Økonomien er intet problem :)

Endnu en gang tak :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)