Hej Bendtsen Jeg har fulgt tråden og vil ikke give dig et råd, da jeg faktisk syntes der i denne tråd er blevet givet en del gode råd, ja jeg er enig med dig i at der useriøse imellem, men dem springer jeg let over når jeg læser .... Jeg vil give dig ret i at der tit går hat og briller i en tråd her på Amino, men i denne tråd syntes jeg faktisk du har fået en del vinkler og synspunkter belyst og det er vel netop derfor du opretter en sådan tråd? Jeg håber du får løst dit problem og op med humøret denne tråd er ikke den værste jeg har set ;) Forsat dejlig dag... /allan |
Hej Allan
Du har helt ret - jeg har fået rigtig mange gode råd, og vinkler til hvordan jeg kan "angribe" sagen - så det var som heller ikke kun møntet på denne tråd.
Jeg synes dog også jeg har givet feedback til dem jeg synes der har bidraget med noget, både positivt og negativt - og jeg har som sådan ikke noget imod at folk kommer med kritik, så længe den bare er saglig og konstruktiv, og det synes jeg altså ikke hvert indlæg afspejler, og slet ikke hvis man ser generelt på amino - men det er jo bare min mening, og der er sikkert mange andre der er uenige med mig, og det skal de have lov til selvfølgelig.
Jeg synes dog inden man begynder og hakke ned på andre, om måden man gør tingene på - at man så i det mindste undersøger tingene og sagens sammenhæng, og som minimum læser hele tråden igennem - og det synes jeg ikke alle indlæg bære præg af.
Så for lige og ridse tingene op - jeg har fået gode tilkendegivelser, som jeg vil bruge i min samtale med den pågældende person - og det er jeg rigtig glad for - og tak for det - resten vil jeg bare lade ligge ;)
Go dag til alle.
Bendtsen