Hvis du vil tilbyde dine kunder professionelle websteder/websider (og samtidig vil tage betaling for det), så mener jeg at den eneste rigtige vej er at lære selv at kode HTML og CSS fra bunden af.
I mine øjne er der ingen lette og hurtige genveje. WYSIWYG*-programmer, online-editorer og lignende vil efter min mening ikke kunne give den samme kontrol og kvalitet i koden (for ikke at tale om semantik), som hvis man koder i hånden (de WYSIWYG-programmer, jeg har prøvet/set kode fra skriver både sjusket og/eller fejlbehæftet HTML).
Jeg startede selv med WYSIWYG-programmer i tidernes morgen, men indså ret hurtigt begrænsningerne i "den lette løsning". Derfor besluttede jeg mig dengang for at lære HTML fra bunden af (via eksperten.dk og andre steder på nettet), og det har jeg aldrig fortrudt.
Det er nok ikke det, du ønsker at høre, men hvis du vil tage betaling for webdesign, så kan du - efter min mening - ikke være andet bekendt end at levere en professionel løsning... Dine kunder betaler dig trods alt for at få leveret et professionelt stykke arbejde.
* WYSIWYG = "What You See Is What You Get"