Hej Jeg startede i 2005 Tele Call Danmark – telecall.dk, som har ”Tilgængelig telefoni – også til ældre og handicappede som speciale”. Vi har et meget stort udvalg af forskellige telefonløsninger, lige fra fastnet telefoner og mobiltelefoner til ældre, med store taster, teleslynge, ekstra høj lyd og indbygget nødkald og flere andre funktioner som f.eks. stemmestyret opkald fra fastnet, talende nummerviser og en handicaptelefon som styres af en 0/1 kontakt så man kan telefonerer og sms’e via én knap. Vi gør meget ud af at vejlede vores kunder på telefon, e-mail eller selvbetjening via vores telefon-guide. Vi sælger nu også alle mulige andre telefoner via vores webshop hos Telekæden. Virksomheden beskæftiger i dag min bedre halvdel og mig selv og vi overvejer ikke at sætte virksomheden til salg. Vh |
Vores firma hedder Antvor & Thomasen Invest og vi sammenligner hovedsageligt mobilpriser. Vores mål er at blive Danmarks næststørste hjemmeside inden for prissammenligning af mobiltelefoner og mobilabonnementer i 2011, gerne med stor margin til nummer 3. I 2012 er siden salgsklar, hvis alt går efter planen