Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad arbejder dit firma/virksomhed med og hvad er det værd ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg startede i 2005 Tele Call Danmark – telecall.dk, som har ”Tilgængelig telefoni – også til ældre og handicappede som speciale”. Vi har et meget stort udvalg af forskellige telefonløsninger, lige fra fastnet telefoner og mobiltelefoner til ældre, med store taster, teleslynge, ekstra høj lyd og indbygget nødkald og flere andre funktioner som f.eks. stemmestyret opkald fra fastnet, talende nummerviser og en handicaptelefon som styres af en 0/1 kontakt så man kan telefonerer og sms’e via én knap.

Vi gør meget ud af at vejlede vores kunder på telefon, e-mail eller selvbetjening via vores telefon-guide.

Vi sælger nu også alle mulige andre telefoner via vores webshop hos Telekæden.
Derudover sælger vi video callcenter tolkeløsninger som bruges til tegnsprogstolkning og sprogtolkning over video.

Virksomheden beskæftiger i dag min bedre halvdel og mig selv og vi overvejer ikke at sætte virksomheden til salg.

Vh
Henrik

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:36

Vores firma hedder Antvor & Thomasen Invest og vi sammenligner hovedsageligt mobilpriser. Vores mål er at blive Danmarks næststørste hjemmeside inden for prissammenligning af mobiltelefoner og mobilabonnementer i 2011, gerne med stor margin til nummer 3. I 2012 er siden salgsklar, hvis alt går efter planen Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 22:13

Jeg er stifter og medejer af webshoppen www.lasttouch.dk, hvor vi sælger og udlejer malerier til både private og virksomheder.

Jeg og min partner, Sune, har drevet webshoppen i ca. 2 år og det har heldigvis kun gået fremad.

Vi er ikke pt. interesseret i at sælge, da vi konstant vokser og kan se en masse spændende mulighed vi gerne vil arbejde videre med. Men som så mange andre her tråden er vi selvfølgelig ikke fuldstændig afvisende, hvis der kommer et rigtig godt bud Skype-Smile

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)