hej.
sælger for tiden på qxl men deres priser er jeg ved at dø af... af en omsætning på 60.000 kr. på 6 måneder er der af dem gået 10.000 til qxl... det holder bare IKKE!
så derfor vil jeg nu lave en netshop....
men inden jeg går igang er der nogen ting den skal kunne opfylde eller der skal være mulighed for at den kan komme til det... 1 : jeg bruger e-conomic til mine regnskaber og derfor ville det KLART være bedst hvis det kan køre sammen med shoppen så den selv bogfører...
2 : der skal være kort betaling... kan bare ikke lige se hvad det koster og hvem der evt. er billigst... så vidt jeg kan se kan jeg bruge pbs/nets eller quickpay. men ved quickpay kan jeg da få betaling fra kort som visa/dankort, visa eletron og mastercard? og quickpay er så vidt jeg kan se billigst... eller?
3 : shoppen skal være en færdig shop så jeg egentligt bare skal designe den og ligge varer ind... har kigget lidt på wannafinds men kan ikke rigtigt gennemskue om jeg kan nøjes med den billigste eller hvad jeg får ud af at vælge en af de dyrere... eller er der andre bedre/billigere i kan anbefale istedet for wannafinds? ellers noget i mener vil være klogt af mig? |
kort på min shop? + hvilken shop?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)