Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du have en gratis softwareudvikler siddende på dit kontor?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej,
Jeg laver dette indlæg fordi jeg vil lave en byttehandel med dig. Jeg skal bruge et skrivebord hvor jeg kan arbejde via min laptop (inkl. Internet). Til gengæld kan jeg hjælpe dig med softwareudvikling, søgemaskineoptimering og/eller forretningsoptimering (3-6 timer om ugen).

Jeg søger derfor...

- Et kontor hvor jeg kan låne et skrivebord.
- Egedal kommune har første prioritet - Men hvis du har et kontor på Sjælland, giv lyd fra dig!
- En iværksætterkultur

Jeg har startet på et stort projekt som kommer til at kræve mange måneders udvikling, og jeg vil derfor gerne skære alle de udgifter jeg kan, væk.

Jeg påtænker perioden fra 1. januar til 1. juni/1. juli. Dette er dog ret fleksibelt.

Jeg giver derfor...

Jeg kan give dig følgende:

- 3-6 Timers arbejdskraft om ugen. Har du andre foreslag, skriv løs!
- Svar på alle former for spørgsmål

... Og hvem er jeg? Og hvad kan jeg hjælpe dig med?

Mit navn er Lars Holdgaard. Jeg er uddannet indenfor softwareteknologi på DTU, samt jeg er serieiværksætter.

Jeg har startet en række forskellige firmaer, både succeser og fejltagelser. Blandt andet: McOroklo, GodeKarakterer, GetGoodGrades og SkoleTaler.

Jeg har derudover haft arrangeret konferencer, lavet en iPhone application og holdt dating oplæg.

Amino er jeg nok mere kendt for min "Få større indtjening i dit firma 100% gratis og risikofrit", som endte ud i hjemmesiden YouFirm.dk. Her fik jeg en LANG række meget positive udtalelser for min hjælp, bl.a.:

"TUSIND TAK til Lars for denne analyse, du bare super god til at fortælle tingene helt nede på jorden så det er til at forstå....Tak Lars"
Kim

"Lars Holdgaard er nok en af de personer vi i vores tid med hjemmesiden sportnu.dk har fået den mest brugbare og saglige kritik fra."
Jakob 

CV-Halløj: HVAD kan du!

Jeg bedømmer mig selv på en selvopfundet skala fra 1-5, hvor 5 er bedst!

Programmering:
ASP.NET: 5/5
C#: 5/5
Java: 4/5 
C: 2 / 5
HTML/CSS: 4/5

Søgemaskineoptimering:
Teknik: 2.5/5
Linkbuilding: 4/5

Andet brugbart til iværksættere:
Outsourcing: 3/5
Lave videoer til YouTube/andet: 3/5
Adwords/Facebook Ads: 2.5/5

Jeg ser MEGET frem til at høre fra dig!! Fyr løs! :-) 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:23

Hej Lars

Ville det være noget for dig, at sidde hos os på http://www.cloudsprout.dk vi bor på Nørrebro, sammen med over 100 kreative fordelt på omkring 70 virksomheder i http://www.schiller.dk

Jeg er ikke sikker på, at vi kan få plads, men det afklarer jeg på mandag. I CloudSprout kan vi ihvertfald bruge alle de .Net udviklingstimer vi kan få.

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 14:26

Hej Lars!

Hvis du er interesseret i en plads midt på Østerbro er jeg meget interesseret i et samarbejde!

I et lille hyggeligt kontorfællesskab med 4 skrivebords pladser kan du få den ene plads...

Hvis det kunne være noget for dig så skriv mig en PM - så kan jeg fortælle lidt om hvilke typer opgaver jeg kan bruge din hjælp til - så kan du se om det om det er noget der er attraktivt for dig! Smile

Jeg håber at høre fra dig...

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 15:56

Fantastisk! Jeg er virkelig glad for begge tilbud! :-) Jeg får fyret en besked af til jer begge indenfor de næste 10 minutter..!

Jeg vil gerne holde tråden åben noget tid endnu, lige for at give nogle flere muligheden..

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 16:08
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Det er en rigtig win  - win i har gang i  :).

Til info skal i huske at fakturer hver vej med samme beløb, da sådan slags byttehandler ikke findes i moms verden :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:32

Next.man:

Til info skal i huske at fakturer hver vej med samme beløb, da sådan slags byttehandler ikke findes i moms verden :)

Kan ikke få øje på hvor det gør en forskel for momsen, vi ville vel begge få en salgsmoms og købsmoms på samme beløb, de ville falde samme måned så moms betaling for begge parter ville vel være nul! Det eneste jeg kan få øje på det ville betyde rent regnskabsteknisk, er at begge parter ville havde større omsætning :-)

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 21:42

Lundsby:

Next.man:

Kan ikke få øje på hvor det gør en forskel for momsen, vi ville vel begge få en salgsmoms og købsmoms på samme beløb, de ville falde samme måned så moms betaling for begge parter ville vel være nul! Det eneste jeg kan få øje på det ville betyde rent regnskabsteknisk, er at begge parter ville havde større omsætning :-)

Det er nu ikke helt korrekt.

Du må ikke gøre det på den måde :).

Men det ikke mit problem, det må i selv finde ude af.

Modent af den udvidende at give 1 stjerne :)

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 21:49

Så vidt jeg ved har Next.man ret i det der nævnes. 

At lave en lige byttehandel svarer reelt til at jeg får en murer til at udføre noget murerarbejde for mig og så laver jeg en gratis hjemmeside til ham. Den går ikke, så skal vi fakturere hinanden - ellers er det sort arbejde.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville sætte stor pris, på hvordan vi så skulle gøre det.

Nu skal jeg indrømme at det ikke er mig der tager mig af administrationen i vores biks.
Så det eneste jeg har, er at jeg havde Regnskab og bogføring for rigtigt rigtigt lang tid siden på DTU.

Men umiddelbart har jeg svært ved at forestille mig, at der skulle være noget galt i at sende hinanden lige store faktura! og at det skulle give en nul moms til begge.

Hvis du ved noget konkret, vil jeg sætte stor pris på et link eller en forklaring på hvordan man så skal gøre ?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:53

Hov, det skal lige siges at jeg ikke anfægter at vi selvfølgeligt skal fakturerer hinanden.

Min pointe er at det ikke har nogen indflydelse på momsen.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)