Gruppen er lukket på facebook, efter at flere har anmeldt den gruppe :D og for min skyld må man sku godt laver det "bare uden" reklame |
Godt du har styr på fakta
God jul
Gruppen er lukket på facebook, efter at flere har anmeldt den gruppe :D og for min skyld må man sku godt laver det "bare uden" reklame |
Mvh Johnny sørensen
Godt du har styr på fakta |
"CSIS har ikke observeret skadelig kode blive leveret i forbindelse med
disse kampagner, men det er oplagt, at Likejacking kampagner potentielt
vil blive brugt til noget sådan i fremtiden" Den tyndeste kop te i it-sikkerhedens historie er serveret af CSIS. Jeg er af den opfattelse, at denne type facebooksider skal have sin ret til at eksistere så længe de ikke bryder facebooks terms of service. Affiliatenetværket skal udbetale så længe deres terms of service ikke brydes. De som irriteres over at se vennerne blive suget ind i en viral kampagne som denne (og måske falder med selv), må tage en chill pill og acceptere at en ekstrablads-overskrift kan gøre underværker for fænomenet 'populartitet'. Jeg ved med sikkerhed at Emil har lært noget siden denne tråd startede. Både lært noget om, hvor lidt der skal til for at genere folk der ser til fra sidelinjen, men også hvad der skal til for at skabe værdi for annoncører. F.eks. den værdiskabelse som Casper Blom beskriver tidligere i tråden (her) Den generelle snak om affiliates rolle i fohold til annoncører med mindre sober hensigt kan efter min mening koges langt ned. Helt ned til: |
Du syntes ikke det er krækkende for den omkommendes familie at der bliver lavet såkaldt mindesider hvor deres eneste formål er at tjene penge på reklamer fra Mikkelsenmedia & Adsense? Så vidt jeg ved må man ikke lave indhold som krænker, tilsviner andre brugere på facebook. Og jeg er ret sikker på facebook ser den facebook side jeg startede tråden om som en krænkelse af format.
|
Hej |
Ok beklager, Kan du ikke linke til nogen af de mange sider du har og vise os hvad en facebook side med relevant indhold, uden spam indeholder? Du viste mig 3 sider for et stykke tid siden og ingen af dem havde noget brugbart af indhold, var smækket med reklamer, og overtrådte f.eks adsense regler. For lige pt. har jeg ikke set mange facebook sider som tjener penge på adsense(på blogspots) og konkurrencer osv fra mikkelsenmedia, med relevant indhold og ikke er spam? |
Mit svar var mest rettet mod de andre sider der debateres her i tråden, men jeg kan ikke se hvordan mit svar strider mod det du skriver. Jeg siger jo netop, at hvis en side er over stregen - så er den over stregen. |
Vi kunne bruge denne her som eksempel: |
Hej Ken, Basalt set er vi jo helt enige :-) Der er både dårlige og gode sider, ligesom det samme gælder for affiliate sider. Så lad os få anmeldt de dårlige, og få skaffet fans til de gode, langsigtede, som er gode for alle :-)
|
Den er fed og jeg må sige at den har jeg ikke noget problem med. Problemet er når der bliver brugt dø, lemlæstelse og andre af den slags for at fremme salget. Det er usmageligt i mine øjne, at udstille ofre og evt deres familier, for ussel mammon /Flemming |
www.senbi.eu - Dit motions site.