Det vil hjælpe lidt hvis du fortæller lidt om din eventuelt kommende virksomhed - hvad tilbyder du på hjemmesiden - kommer dine kunder udelukkende fra din hjemmeside?
Såfremt at du vil tiltrække kunder via din hjemmeside, kan du markedsføre dig selv qua Google adwords. Du kunne også få en SEO-ekspert til at gennemgå din hjemmeside for dermed at ligge højere på specifikt udvalgte søgeord.
Hvis du er lidt mere konkret, så er det også nemmere at give dig et konkret svar, ud fra min egen overbevisning.
mange tak for din hurtige reaktion. Det bedste er vel nok, hvis du ser min website. Der foklare jeg det meste.
Men dette kan jeg fortælle dig:
De fleste firmaer har deres hjemmside som en del af deres strategi! De forventer større omsætning. De investere i deres internet præsentation. Som regel betaler de også for SEO og marketing. Men alt dette kan være spildt indenfor 10 sekunder. Statistisk har man kun 10 sekunder til at fange en kundes opmærksomhed. Behold derfor de besøgende på website når de endelig er der!. Derfor, en personlig optræden som bliver lagt ovenpå eksisterende website. Der skal optages en film i gren screen studio, varighed op til 45 sek. Den bliver integreret med en script, ingen dyre omkostninger til omprogrammering. Sådan skaber man: tillid, personligt præg, direkte komunikation, stigning i klik/convertionrates og kunden er aldrig alene på website, ligesom i en fysisk butk.
Jeg vil mene at du er på rette sted i forhold til at promovere dine ydelser til danske hjemmeside ejere - hvis du gerne vil have flere kunder i biksen kunne du måske overveje at lave et godt tilbud til Amino'er ?
Det er der mange der har haft succés med tidligere!
Og vi er sikkert flere der kunne overveje at benytte os af det...
Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Hvis dette er det rette sted, vil jeg utolig gerrne tilbyde EKSLUSIV for AMINO`er en pris!
Hvordan publicere jeg dette?
Flemming
Det var nu mig der skrev dét...
Du opretter en tråd i "Jeg har et godt tilbud til dig" - med en god "Amino kampagne"...
Lad dig evt. inspirere af de tilbud der er der i forvejen, så kan du se hvordan det fungerer!
Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.