Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger folk om vores webside???

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har folk nogle ideer til ændringer???

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 12:56

Et link vil altid være godt :)

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Tilmeldt 4. Oct 08
Skrevet kl. 12:57
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:03

Det første jeg tænker er rodet.. Navnet siger lidt at det er noget med børn. Men jeg synes nu ikke er den er særlig børne / forældre venlig.

tror den mørke baggrund gør at den virker rodet / uoverskuelig.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:04

Det første jeg tænker er rodet.

Navnet virker som om det er noget til børn, men jeg synes nu ikke siden er særlig børn / forældre venlig at se på.

Tror det er den mørke baggrund der gør det.

Tilmeldt 4. Oct 08
Skrevet kl. 13:06

Har du nogle gode ideer til den er mere børnevenlig/forældre venlig

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 13:12

Fandt lige et par småting som jeg synes kan laves bedre.

Når man trykker på ønskeseddel i højre hjørne eller sæt på ønskeseddel under en var kommer man til "opret bruger eller log ind" side hvor der kunne står man skal logge ind for at kunne gemme addresser osv. Men ikke for at bruge ønskeseddels funktionen. Mindre detalje men kunne måske godt bruge at det står der.

Når man trykker på sammenlign funktionen under varene kommer der en tekst op på engelsk, om at man har tilføjet en vare til sammenligning. igen en mindre detalje.

Når man så har valgt nogle vare man kan sammenligne, så kommer der først en beskrivelse af varen så et vare nummer og så en kort beskrivelse af varen.  De 2 tilfældige vare jeg valgte havde begge samme beskrivelse og kort beskrivelse, synes måske det er lidt irriterende at den samme tekst står 2 gange. men igen er det en lille detalje. Jeg kunne måske også godt tænke mig yderligere information ved sammen ligning, eks. kan det gå i vaskemaskinen, stryges osv.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:16

Har du nogle gode ideer til den er mere børnevenlig/forældre venlig

Den baggrund der er nu, ligger mere op til noget "street wear"

Enten fjern den helt eller find en baggrund som er med lyse farver, som ikke trækker alt opmærksomheden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:20

Enig, baggrunden fortæller "streetwear".

Et godt råd, gå 3-4 meter væk fra skærmen, kan du se hvad siden handler om, har du ramt plet. Hvis ikke, så er der noget der skal ændres. Nu ved du jo allerede hvad siden handler om, men prøv at lade andre teste det. Coffee

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 15:31

Siden ser jo udmærket ud... Dog er der nogle ting i skal tænke lidt mere over, som baggrunden der ikke repræsenterer tøj til unge som i sælger...

Nogle af jeres produkker som kan ses på forsiden har hvid baggrund mens andre har sort, det ser rodet ud...

Alle jeres bokse som har runde kanter formoder jeg skulle være bløde og lækre at se på, dette er dog ikke tilfældet her.. Da billederne er .jpg fil og der kan ses en skarp mørk kant i hvert hjørne.. Dette kan selvfølgelig laves om hvis i gemmer billederne i png eller andre formater som kan tage tranperant..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)