Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger folk om vores webside???

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du burde måske overveje at gøre de runde hjørner på boksene gennemsigtige.
Altså sådan at der ikke er en sort baggrund.

Dernæst syntes jeg du skulle vælge at lade baggrunde følge brugeren, så når man scroll'er så følger baggrunden en.

Ellers har jeg ikke andet end at sige flot sat op og det er overskueligt :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:07

logo - banner på siden er der intet med børn i derved bemærker man ikke det er børnetøj i handler med

jeg kunne ikke finde købs betingelser og kontakt siden  på hjemmeside

kan ikke se hvad jeres side omhandler ud fra titlen på jeres hjemmeside derved ved folk ikke hvad i handler med vis kommer fra google af jeg mener denne her titlen  <title>Klodshans</title>

Der står ingen lange tekster på siden hvor der står lidt om jeres webshop lav det og folk ved mere om jeres koncept.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 10:28

Jeg syntes Jeres topbanner er lige rigeligt stort.

Jeg bliver også i tvivl om, om I hedder GRUNT eller Klodshans. GRUNT står med meget større tekst, og lige midt i det hele.

Grunt topbanneret er også meget kedeligt og tomt at se på. Prøv at få noget mere liv ind. Måske en blå himmel og noget græs, legende børn osv.

Den blå streg som kører over hele skærmen, syntes jeg nok burde stoppe, samme sted som resten af siden, og ikke køre helt ud til kanten af skærmen.

Nederst på forsiden er der nogle hvide kasser, som gør at siden ser Ufærdig ud.

Jeres købsknapper kunne blive rigtig gode med runde hjørner, ligesom Jeres "fortsæt til betaling" knap.

Hvorfor bliver prisen pludselig uden moms i betalingsdelen? Det forvirrer lidt syntes jeg.

Under "bestillingsmetode" syntes jeg der er alt for meget at se på. Jeg blev helt paf, og opgav at læse det.

Mangler en kategori der fortæller om Jer.

Under "KLODSHANS" kunne I godt skrive noget lignende; Fedt tøj til unge.
Det får I også brug for hvis I ønsker at reklamere andre steder end på nettet. For KLODSHANS fortæller jo ikke kunden, hvad I sælger.

Det var lige min kreative kritik ;-D

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 10:33

Jesper Breindal Kvols:

Enig, baggrunden fortæller "streetwear".

Et godt råd, gå 3-4 meter væk fra skærmen, kan du se hvad siden handler om, har du ramt plet. Hvis ikke, så er der noget der skal ændres. Nu ved du jo allerede hvad siden handler om, men prøv at lade andre teste det. Coffee

Det var smart Jesper! Den vil jeg bruge på min shop ;-D

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Køb Billig maling online

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)