Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google adSense vil "smadre" brugervenligheden...

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 41
Fra  EarBeater Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne man forestille sig at udbyde annonceplads på selve siden med applikationen gennem andre end Google men stadig have adSense på de andre sider? Eller er Google heller ikke glade for den slags?

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 10:30

Det kan du godt. Det eneste google ikke kan lide, er at du viser AdSense og annoncer fra andre virksomheder på samme side.

/JG

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 07:54

OBS: IQ medier har også target="_blank" på deres ads.

/JG

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:06

JesperG:

Erik Hamre:

Problemet med Adsense er at du sjældent får mange kliks på godt og uddybende indhold, altså på informationssøgninger. Derimod får du masser af kliks på organiske søgninger på et produkt eller en produkt kategori.

??? AdSense er jo netop lavet til at levere reklamer i kontekst med indholdet. Hvis du har godt uddybende indhold, er det netop fordelagtigt at have AdSense på sine sites. Ellers har jeg misforstået mit levebrød...

Jo men hvis du har et site med masser af god tekst så er chancen for at folk klikker på reklamerne mindre end hvis de keder sig.

Mange MFA sites laver netop den hvor de sørger for at ranke højt på søgemaskinerne og når folk så kommer ind "åh.... gider ikke være her" så de klikker sig væk.

Man sørger så for at finde de ord hvor prisen er rimelig høj.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)