Nu har jeg siddet herinde og skimtet alle sider igennem.. Har bare ET problem.
Jeg har nogle ideer i hovedet og vil gerne udføre dem i praksis.. Heldigvis kræves der ikke lige pt den store starkapital.. Men Argh.. Hvor skal man dog starte.. umiddelbart virker I meget som iværksættere af design, IT m.m... Men mit problem er jo så åbenbart at jeg her er pige, og mine iværksætter ideer ligger andre steder.
Mit problem ligger i at jeg slet ikke aner hvordan jeg dog skal få startet f.eks min side op (IT- ja her er jeg jo nok lidt blondinde hvis man skal være fordomsfuld) indtil videre har jeg et domæne hos Dandomain, men når vi så kommer til web-shoppen.. puha så er jeg faktisk ret lost.. Ja det er da rart at man kan få alt det der til 995 om måneden, men hvad er det så?? Har forstået systemet med PBS, hvilket er noget ikke så godt syntes jeg! og opsætningen af siden osv.. men alle de andre fagudtryk... puha da
Endvidere så er mit andet problem... jeg skal have fundet nogle leverandører.. så jeg kan få opstartet lige indenfor det område (område) forhåbentligt så man kan få den store IDE ført ud i livet. her tales om kapitalen til den, men også videnen lige indenfor det område (vi er i en den økologiske Verden, sikkert typisk pigede).. Men tror alligevel forhåbentlig jeg fandt fidusen.. Men argh jeg mangler en rød tråd.. især når det gælder gode råd ang. websider
MVH Lulu
|
Hej med dig
Hvis du vil vide noget om økologi kan du søger på div lanbrugssider.
Men du kan også tage kontakt til Søren (Adm. Direktør hos http://www.aarstiderne.com tror jeg nok det er) han er en flink mand, der ved mega meget om økologi, så han kan sikkert ozz give dig hint om din nye leverandør. Jeg har tidliger lavet ret, så gode forretninger sammen med ham.