Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Kones Hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

DinThaiKok.dk - Kones projekt

Min kone er ved at starte op,
med et lille projekt:

http://www.dinthaikok.dk

Jeg selv sat siden op og rettet den til.

Nu søger jeg ris og ros til siden :-)

Hvad kan gøres bedre.

Seo?

Ser frem til at læse jeg vurdering - it is priceless!! it really is! Skype-CoolSmile

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 14:58

Glemte lige at tilføje, at jeg også gerbne vil modtage lidt info på selve domænenavnet, er det et ok navn? eller bedre med noget hvor catering indgår.?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:00

Umiddelbart godt første-hånd indtryk. 

Nem at finde rundt på, kunne bare godt tænke mig mere information om din kone, kokken. 

thumps up :-)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 15:02

Pæn side, godt bygget op samt overskueligt.. :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05

Mangler der ikke info om hvilken del af landet I dækker?

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 15:07

Hmmm go ide det ser indbydende ud. Måske næste step kunne være at få nogle testmorials på så snart i har nogle referencer :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:13

flot hjemmeside Smile

jeg ville sætte telefon nummer på siden , for tvivler ikke med telefon nummer på siden og ville give flere kunder

Desuden adr. og CVR. Vis hvor i dækker og skaber troværdighed synes jeg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:45

SIranee:

DinThaiKok.dk - Kones projekt

Min kone er ved at starte op,
med et lille projekt:

http://www.dinthaikok.dk

Jeg selv sat siden op og rettet den til.

Nu søger jeg ris og ros til siden :-)

Hvad kan gøres bedre.

Seo?

Ser frem til at læse jeg vurdering - it is priceless!! it really is! Skype-CoolSmile

Hej

1) Jeg synes den øverste tekst/billede skifter for hurtigt. Jeg kan ikke nå at læse teksten inden den skifter.

2) Derudover tror jeg det er vigtigt, som også andre nævner, at din side udstråler mere troværdighed, dvs. billede af kokken med navn under samt kontaktoplysninger for firmaet/kokken.

Jeg tror det er specielt med ovennævnte med troværdighed hvis hun skal komme i andres hjem. Kunderne skal føle sig trygge ved det besøg.

3) Du kunne også fremhæve at hun sørger for at alt bliver rengjort med mere bagefter.

4) Den øverste tekst til høje ændrer sig når jeg f.eks. klikker på 'Menu'. Det ser lidt kluntet ud.

5) Du bør skrive meget mere om hvad menuen indeholder, hvordan tingene smager (stærkt, sødt, surt etc.). Husk på at mange ikke kender thai mad så meget. De skal få lyst til at prøve det, eller lyst til at prøve en thai kok.

6) Og husk billeder. Masser af billeder af maden :-)

Mvh. Ken

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:47

Jeg syntes det er en rigtig flot side :) 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:50

Der var umiddelbart 2 ting der faldt mig for brystet. Den første var dit slide-show med tekst - sæt hastigheden ned, man kan ikke nå at læse hvad der står. Da man kan klikke på hvert enkelt billede i showet og komme til en "underside", kunne det være fint at der stod mere om fx. chilierne.

Det andet, og det er noget der virkelig irreterede mig, og som et par stykker allerede har nævnt. Hvor bor I henne og hvor leverer I (det første giver et hint om det andet). I taber med garanti kunder, hvis I ikke får det på plads. Jeg kunne selv godt tænke mig thai-mad på denne måde, men I taber mig alene på denne lille fejl.

Jeg synes navnet er rigtig fint, og synes bestemt ikke det skal ændres til noget med catering - det ligger faktisk i konceptet :-) Til gengæld synes jeg I skal beholde det danske, og dermed ændre jeres logo til Din Thai Kok - Dit køkken (der er vel ingen grund til andet, I tager vel ikke ud af landet med jeres køkken?)

Jeg synes det ville være en god idé at komme med konkrete eksempler på retter, dvs. navn og hvad de består af osv. Frist folk. Og få taget nogle rigtig lækre billeder af maden og vis dem sammen med teksten. I behøver ikke beskrive alle retter, men vælg gerne nogle velkendte sammen med nogle lidt mere specielle retter på siden.

Uuuuhhhmmm, får helt lyst til Thai-mad nu, ... at sidde på et lille lokalt marked i nordthailand og spise skønne lokale retter Big Smile

Og held og lykke med det hele for øvrigt :-)

/Timamo

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)