Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Automatisk indtjening, findes det?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

hej Aminoer.

Jeg leder efter en måde at få automatisk indtjening på. altså noget man kan bygge op, og lade stå, mens det bare laver nogle penge til mig, uden at man skal arbejde for det.

nogle der kender en sådan løsning? findes det overhovedet?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der tror jeg desværre du bliver slemt skuffet, med mindre du har en masse penge du kan smide ind på en højrentekonto/obligationer, og så kun hive overskudet af renteindtægter-inflation ud.

Det du kan arbejde med er websites, men at sige du ikke skal lave noget er en løgn. Det er højest et anderledes cash-flow end almindelig timelønnet arbejde, hvor du får x kr. for x timersarbejde. Her får du 0 kr for x antal timers arbejde, men på et tidspunkt kan det være din timeløn er tjent ind igen via reklameindtægter. Under alle omstændigheder skal en website opdateres med nyt indhold, eller der skal bruges tid på at holde det vedlige på anden måde.

Jeg forsøger eksempelvis at lave et tv-leksikon , og har så en indtægt i form af de TV pakker og den adsense indtjening der er. Den model har jeg overført til andre brancher, og så forsøger jeg at opbygge nogle services som kan give værdi til brugeren, og mig kommision pr. salg. eksempelvis parfume priser eller proteininfo.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:56
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

hmm okay. men jeg kunne stadig godt tænke mig at høre om nogle ved om der findes en ordentlig måde at få automatisk indtjening på. Eller er det overhovedet muligt? Udover renteindtægter. :P

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jakobtale:

hmm okay. men jeg kunne stadig godt tænke mig at høre om nogle ved om der findes en ordentlig måde at få automatisk indtjening på. Eller er det overhovedet muligt? Udover renteindtægter. :P

Du kunne prøve at plante et pengetræ, eller købe et sørøverkort med en guldskat på...
Det er ligeså sandsynligt, som det du søger ;D

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:46

Ja det gør (næsten) Big Smile

Jeg har en hjemmeside med billig taletid, den genererer en månedlig indtægt på højde med en god avisrute og kræver kun et par timers arbejde om måneden plus et link i ny og næ. Jeg er også ved at lave en oversigt over danske teleselskaber, som vil kræve endnu mindre vedligehold, men som tager lidt længere tid at få færdig, da der skal laves en underside for hvert teleselskab.

Det er hjemmesider som alle kan lave og udgiften er minimal. 45,- kr. om året til dk-hostmaster og 9,- kr. om måneden til webhotel. Hjemmesiden laves i hjemmesideprogrammet hos webhotellet (one.com i dette tilfælde).

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:52

Hvis du laver en partneraftale med Shopify og hjælper andre med at sætte deres Shopify løsning op, så får du 20% af deres løbende betaling i kommission.

Så ja, i princippet kommer der penge ind løbende derefter uden du skal arbejde for det.

Fra Århus
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:53

Hej Jacobtale

Du må meget gerne give mig besked hvis du finder ud af hvordan man kan tjene en masse penge uden at skulle arbejde for dem. Vil endda udlove en kold øl for informationerne...

Elsker at arbejde - men kan man supplere sin indtægt betydeligt uden at gøre noget for det - så er jeg frisk Big Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 09:03

Jeg er ret sikker på at der findes automatisk indtjening. :-)

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 12:28

Well, alt kræver jo et stykke arbejde. Du kan prøve at få udgivet en bog, som så kan give dig penge efterfølgende.

Nogle ting kan køre på auto-pilot (med overvågning engang imellem), såsom affiliate marketing via Facebook annoncer. Jeg blogger om det hver dag. Måske du kan blive inspireret? Du kan også tilmelde dig mit gratis kursus i det. Det foregår over e-mail og er helt uforpligtende.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 12:32

@Simon, det er jo en god måde at tjene penge på, men det er på ingen måde 100 % passiv indtjening, da det kræver energi at holde en affiliateside kørende, m.h.t. vedligeholdelse af besøgstal, SEO og holde øje med konkurrenter osv.

"Automatisk indtjening" er efter min mening noget man sætter op, og ikke behøver at røre ved efterfølgende, som kontinuerligt tjener penge i en solid strøm, uafhængigt af om man arbejder på det eller ej.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)