Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris/Ros af min hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aulum
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

Jeg har en gaming hjemmeside, som jeg meget gerne vil have noget Ris/Ros af, da jeg gerne vil gøre denne til en "Stor" side.. Ved godt at dette tager tid og er indstillet på det! :)

Siden hedder www.gamerszone.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 00:53

Hej Kenneth!

Der er meget spildplads venstre hjørne øverst. Det skaber også et kedeligt overblik, med det meget mørke tema hvor der ikke er meget grafik som springer i øjnene. De små news pics giver ikke det store, og det ville efter min mening gavne at forstørre dem op.

Held og lykke med siden :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 01:56

Hej :)

Som M.P siger, så er der meget spildeplads. Måske du kunne gøre temaet bare en smule lysere?

Mvh. Christian

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 22:27

Hej du.

Den er meget mørk og dyster, og henvender sig rent designmæssigt mest til de meget unge.

Jeg ville flytte dit logo til at sidde midt i, istedet for ude i højre side. Derudover ville jeg gøre "tilmeld dig her" lidt mere synligt for at få så mange brugere som muligt.

Og derudover ville jeg gøre det lidt mere enkelt og overskueligt.

Mvh Tobias.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:07

Udmærket indhold når jeg først kiggede det igennem, gjorde jeg dog kun så jeg havde noget relevant at smide som indlæg.

design - design - design, ødelægger det hele for mig i hvert fald.

Fra Aulum
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:27

Da i alle har snakket om designet på siden, så har jeg taget en beslutning, og snakket med en mand som vil lave et design til min side, så det bliver bedre!

Det tidligere design var et standard design btw.

Der går nok en uges tid inden det nye design kan ses på siden

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:30

Et mørkt kedeligt design, der mangler da lidt banner af noget spil eller noget som fortæller om siden.
Derudover er der en fejl, da man kan scroll'e til venstre, hvor der ikke er noget.

Du burde måske også overveje at programmere systemet til siden selv?
Det giver ihvert fald flere muligheder, da du selv kan bestemme præcis, hvad der skal være derpå.

Evt burde du fornye designet med lidt mere grafik flere farver.
Tjek evt konkurrenterne så kunne det jo være, at du få nogle ideer/inspiration til, hvordan du kan lave et fedt design.

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 142
Fra  ennovation Skrevet kl. 21:51

Jeg syntes måske det er en lidt lille skrifttype...

Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:35

Man kan da se hvor din inspiration kommer fra: http://www.gamerzone.dk/. Arbejd på et logo!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 13:43

Jeg kunne godt tænke mig nogle billeder i nyhederne, som der fanger lidt mere og skaber noget liv på siden. Derudover synes jeg, at du skal gøre mere ud af dit banner øverst - smid nogle billeder ind, som siger noget om dit site.

Ellers fin side - måske for mørk, men nogle billeder ville måske løsne lidt op..

www.OnlineOutwear.dk - Canadisk kvalitet, rimelige priser, fri fragt! Spar optil 20 % på udvalgte varer!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)