Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det ærligste danske MLM-program nogensinde!

Side 10 ud af 12 (112 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 23:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

- ved sq ikke lige om jeg skal grine eller græde..?

Vil absolut ikke tage titlen "ekspert i MLM" på mig.

Hilsen Pierre

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Skrevet kl. 23:40 | Låst

Hej Mikael

Mikael christiansen:

SkjultReklame.dk:

Hej Mikael

Jeg takker for din ærlighed - hvilket jeg jo selv sværger til - qua min overskrift i denne tråd..!

Hilsen

Pierre

Kan være jeg dummet mig andre gange med synes da ikke det var et dumt råd denne ene gang .

Med synes den ærligste forklare alt på siden og ikke overdriver .

jo må erkende jeg ikke forstår alt på siden endnu, med al begyndelse er svær

Du ER tilgivet hérfra..!

Hilsen

Pierre

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 23:41 | Låst

Mikael christiansen:

rådet retter han sig efter og fjernet denne tekster , har streget det ud i sort, det minus jeg synes var i ekstrem grad mystisk

SkjultReklame.dk har udviklet det STÆRKESTE, ÆRLIGESTE og mest FAIR danske MLM-program nogensinde - se her -

At du er af anden mening har jeg svaret er ok

Michael LÆS nu hvad jeg skriver. Jeg giver hele dit indlæg minus, men skriver at det ikke er ovenstående råd. DA jeg svarer dig klart og tydeligt, forklarer jeg det klart, men alligevel danner du en helt speciel mening og brokker dig over svaret, og holder fast i en tro der er helt forkert.

Stærkeste osv... NEJ JEG SYNTES IKKE DENNE TEKST ER SMART.

Og igen det er resten af dit indlæg jeg giver dig minus for. Dette er et klart bevis (i mine øjne) på at skriftlig kommunikation kan fucke totalt op...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Skrevet kl. 23:44 | Låst

Hmmm...

Måske I skulle finde et andet sted at fortsætte "jeres debat"...!

Kærlig hilsen

Pierre

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:46 | Låst

Martin Slot:

Mikael christiansen:

rådet retter han sig efter og fjernet denne tekster , har streget det ud i sort, det minus jeg synes var i ekstrem grad mystisk

SkjultReklame.dk har udviklet det STÆRKESTE, ÆRLIGESTE og mest FAIR danske MLM-program nogensinde - se her -

At du er af anden mening har jeg svaret er ok

Michael LÆS nu hvad jeg skriver. Jeg giver hele dit indlæg minus, men skriver at det ikke er ovenstående råd. DA jeg svarer dig klart og tydeligt, forklarer jeg det klart, men alligevel danner du en helt speciel mening og brokker dig over svaret, og holder fast i en tro der er helt forkert.

Stærkeste osv... NEJ JEG SYNTES IKKE DENNE TEKST ER SMART.

Og igen det er resten af dit indlæg jeg giver dig minus for. Dette er et klart bevis (i mine øjne) på at skriftlig kommunikation kan fucke totalt op...

Ja jeg har forstået det er grundet andre indlæg , det er okay med mig , sådan er du bare, dog vis når der kommer andre ekstrem indlæg jeg ikke forstår minus hvorfor , spørger jeg hvorfor

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 23:47 | Låst

SkjultReklame.dk:

Hej Martin

Hilsen Pierre

Hej Pierre

Der er vel ingen grund til hverken at grine eller græde Wink træk på smilebåndet. Som jeg har skrevet en håndfuld gange til Michael, så syntes ikke overskriften er smart og jeg syntes ikke man skal "sammenligne" firmaerne, for alle har hver sin mening.

Mvh. Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:59 | Låst

Martin Slot:

SkjultReklame.dk:

Hej Martin

Hilsen Pierre

Hej Pierre

Der er vel ingen grund til hverken at grine eller græde Wink træk på smilebåndet. Som jeg har skrevet en håndfuld gange til Michael, så syntes ikke overskriften er smart og jeg syntes ikke man skal "sammenligne" firmaerne, for alle har hver sin mening.

Mvh. Martin

Ja med så er enig , så havde du ikke behøvet mig give dette mystisk minus

vi også enig alle disse indlæg med vilde overdrivelser ikke er godt for MLM .

Der som jeg ser vi uening at faktisk vis mange MLM overdriver er det svære for mange andre ærlig at være MLM ,med kan også være andre ting kan ikke lige forstå dig.

Med som sagt er har jeg svær ved at forstå dig og det kan også være en fejl du gav det minus, med forstår det ikke og et eller andet er vi nok uenig om , jeg ved bare ikke lige hvad .

da det er debat forum er det rigtigt godt for andre kan måske se det , derved kan de give os feedback

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Skrevet kl. 00:09 | Låst

Hej Martin og Mikael

Kan godt se, at det er overskriften i denne tråd, der er årsag til debatten mellem jer to...!

1. Min overskrift er ment som en "eye-catcher".

2. Jeg har ingen intentioner om at gøre mig bedre end andre.

3. Er der for nuværende andre DANSK-udviklet MLM-programmer, der bare når os til sokkeholderen, vil jeg MEGET gerne vide nærmere. I min research fandt jeg ingen.

Kærlig hilsen

Pierre

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:27 | Låst

SkjultReklame.dk:

Hej Martin og Mikael

Kan godt se, at det er overskriften i denne tråd, der er årsag til debatten mellem jer to...!

1. Min overskrift er ment som en "eye-catcher".

2. Jeg har ingen intentioner om at gøre mig bedre end andre.

3. Er der for nuværende andre DANSK-udviklet MLM-programmer, der bare når os til sokkeholderen, vil jeg MEGET gerne vide nærmere. I min research fandt jeg ingen.

Kærlig hilsen

Pierre

Korrekt har nu kigget i PM fået af Martin han er eneste han påpeger forkert i indlægget , er jeg skriver der er100 vis tråde med vilde overdrivelser , dette gør man bliver ekstra mistænksom .

Derved er det totalt fejl minus givet , for jeg troet han var helt uenig med mig , med vi var faktisk  så meget enig at han burde have givet enten 3 stjerne eller en 4 stjerne var jo ikke 100 % enig , derved skaber det debat da jeg troet vi var totalt uenig grundet der blev givet 1 stjerne

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Skrevet kl. 13:20 | Låst

Hej Alle

Vi har nu omdøbt en af vores puljer til en MLM-fri støttepulje, se her – http://tynde.pengetilfilm.com

Ligeledes har vi spurgt Forbrugerombudsmanden til råds i forbindelse med lovligheden af vores koncept, se mere hér på Amino, under overskriften – ”FOM siger MLM = Pyramidespil? - Jurister søges..!”

Vores ønske hermed, er at afslutte denne tråd – skulle du alligevel have kommentarer/spørgsmål til denne tråd, henvises til og besvares disse på ovennævnte tråd.

Med venlige julehilsner

SkjultReklame.dk

Pierre Bennorth

Side 10 ud af 12 (112 indlæg)