Hvad er dit belæg for at sige, at folk uden ret meget erfaring kan løse den lige så godt som os med 12 års erfaring? Målt på hvad? Hvad er udfordringen ved SEO-opgaven? Der er mange faktorer der spiller ind når det kommer til søgemaskineoptimering!! Det er ikke bare at fixe et par links, sørge for at koden er W3C-valideret og at ordet står et par gange i tekst og title! Der kan være issues, som blokerer søgemaskinerne fra at indeksere alt indhold, der kan have været tale om overoptimering og at der derfør hører en deranking-penalty med til domænet... Jeg taler ikke ned til dig eller noget, jeg spørger oprigtigt og ikke rettet mod dig direkte, da jeg ikke kender dig.
Ingen grund til den tone med at kalde arrogant eller noget bare fordi du ikke er enig! Hvis du virkelig gerne vil have noget godt ud af tråden og at folk skal opbygge en tillid til dig som en kompetent og professionel SEO-rådgiver, så argumentér rigtigt i stedet for at synke på det niveau... Og lige så meget for Amino's skyld Igen; hvorfor er du så sikker på at opgaverne kan løses på lige fod af os med 11-12 års erfaring, som af én med 2-3 år (igen, jeg kender dig ikke, så jeg aner ikke hvor mange års erfaring du har)? Har erfaring virkelig intet at sige i din verden? Ja, der er måske nogle der bare skal have artikler - og det kan du måske skrive lige så godt som os gamle rotter - måske endda bedre!? Men når det kommer til det tekniske, til linkbuilding (som iøvrigt bliver mere og mere indviklet og resulterer i penalties dagligt), til duplicate content, til håndtering af penalties, til at finde ud af at klientens site rent faktisk er straffet, osv. - hvordan kan erfaring så ikke spille ind??
Okay, dine argumenter bliver altså værre og værre og jeg tror egentligt bare du graver dig selv dybere og dybere ned... Eksemplet med hestevogne svarer jo til at vi har arbejdet med hestevogne i 30 år og pludselig kører der bare biler rundt - hvad er der sket i mellemtiden? Har vi sovet? Været i koma?? Nej, vi har været der MENS bilerne er blevet opbygget, forstået mekanikken bag bilerne og udviklingen fra den ene model til den anden og har dermed forståelse af hvordan man kan bygge biler som man gør idag... Bare for at køre dit eksempel ud... Jeg aner absolut intet om biler Men når vi har været der fra før Google blev født har vi set en udvikling som de fleste ikke har. Vi har forstået hvordan tingene har ændret sig henad vejen og forstået hvorfor de har ændret sig - og der er stadig folk den dag idag der tror at teknikker for 3 år siden stadig holder idag - fordi de ikke har fulgt udviklingen og fordi de ikke har erfaringen med hvorfor og hvordan tingene udvikler sig. Hele mit liv har jeg haft alderen imod mig, så jeg hader at bruge "år" som argument - men der ER forskel på erfaring og alder... Og erfaring betyder ALT! |
Hej marcel. Hvis du er enig i det de andre skriver så vil du også acceptere at mit svar til dig er følgende.
Jeg har mere erfaring end dig, jeg har arbejdet med seo længere end dig. Så jeg ved nok bedre end dig.
Verden er ikke altid sort og hvid, og ved erfaring er vigitg, men selv om jeg har mere erfaring end dig er der nok rigtig mange opgaver som du kan løse lige så godt som mig.