Allerbedste råd til dig Anders, er at starte forfra.
102 tilhængere - heraf sikkert en røvfuld venner og familie der ikke har afgørende betydning, fordi de handler hos dig alligevel... af support-årsager. Dem kan du tåle at tabe, for at få det gjort ordentligt.
Den korte dom:
Dit navn på facebooksiden er skidt, og dit billede trækker ned.
Hvis du starter en ny side med navn a la: Nyeste iPhone Lir
.. og sætter et billede af produktet - en iphone - på siden. Så er du langt bedre kørende, fordi brugerne helt fra overskriftens start ved hvad siden handler om.
(Du kan på info-fanen fortælle, at det er iMania.dk der står for siden - og fortsat friste med en rabatkode i venstre side under profilbilledet)
Med det setup du har nu, får du ikke ret mange til at klikke sig ind til dig. Hvis jeg på min forside ser en ven har Trykket synes godt om iMania.dk, så bliver jeg ikke nysgerrig - trods jeg har iPhone, og også er interesseret i lir til min iPhone.
.. navnet på din side betyder ALT... ikke kun lidt, men ALT.
Lige nu på væggen af min facebookside har jeg lagt et stjerneeksempel på denne måde at tænke sin Facebookside på. Noget så kedeligt som LO kan umuligt få fans på Facebook, hvis ikke de tænker tingene anderledes, og jeg skal hilse og sige det virker
Thomas Bigums Facebookside
Lav en velkomstside på dit nye setup.. (få den lavet af nogen hvis ik du kan selv). Og læg en omgang lokkemad a la, tryk synes godt om for at se et billede af Danmarks mest pimpede iPhone. (læg så også et billede... man skal selvfølgelig holde hvad man lover)
.. Så har du 1.000 unge fra din målgruppe på under en måned.
Hvis du hyrer mig til at sætte det op, så kan jeg levere side inkl 1.000 fans på en uge.
Det giver jeg gerne garanti på.
Kontakt thomas bigum