Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har ideerne, men mangler en partner med drive!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg er en ung herrer, som tidligere har været selvstændig, både med enkeltmandsvirksomhed og ApS. Jeg har typisk kørt projekter som var tiltænkt en kortere periode, og ikke projekter for livet - og jeg har altid haft overskud i virksomhederne. Pt. arbejder jeg som leder i en af landets største teleselskaber.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at jeg skal starte virksomhed igen, men min situation har længe været at arbejdet har fyldt meget, og jeg derfor ikke er kommet videre med projekterne - det kommer til at ændre sig nu, da jeg snart skifter stilling og det er derfor oplagt for mig at tage fat i mine projekter igen.

Forretningsideer er der masser af, jeg har ideer fra tekstil, til konsulentvirksomhed, både indenfor personale og økonomi, til MLM projekter, og online projekter. Nogle der kan startes op med et beskedent budget, og nogle der kræver stører investeringer.

Det jeg søger er en person med drive - jeg har ikke energien til at starte noget nyt op fra bunden alene, men skal bruge en til at være med til at holde hjulene kørende, komme med inputs og sparer med - ganske enkelt en partner i ordets bedste betydning, som brænder lige så meget for at stable en god forretning på benene som jeg selv gør.

Lad mig høre fra jer!

Morten 

Tilmeldt 7. May 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:12

Har sendt din PB.

Tilmeldt 7. May 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:12

din=dig :-)