Hej Daniel, Jeg tror at en Tacobell som foreslået er en rigtig god ide - bare ikke der (skal være i centrum af kbh da det er lidt "niche" agtigt). Skal det være fastfood tror jeg i får mere ud af mere traditionelle produkter som burger, sandwich, pizza eller muligvis en KFC da det også er noget de fleste kan lide (specielt børn som jeg antager der er en del af i nærheden grundet forlystelsescentrene). En anden mulighed i denne retning kunne være IHOP som nok utvilsomt ville gå rent ind hos samme målgruppe (International House Of Pancakes)... Burgerkæder findes der jo en milliard af i USA så der kan I stensikkert godt få jeres krav igennem (hvis franchiset ellers kan eksporteres over atlanten - ellers er der også flere i UK). Nu ved jeg jo ikke hvordan kørselsforholdene er, men hvis I ligger strategisk godt ift Legoland og Lalandia kunne I måske også tænke over det og lave forlystelse(r) som de ikke her kombineret med noget mad. Jeg kan ikke huske P priserne i Billund, men her i KBH er de fuldstændig sindsyge.... igen afhænger det af placering ift lufthavnen men måske et simpelt parkeringsanlæg kunne være en simpel og nem ide. |
Ja tilbyd parkering og evt. opmagasinering af campingvogne, motorcykler osv. om vinteren i et lagerlokale. Ikke en dyr bygning at opføre?