Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af nyt sneskrabnings' firma, mangler din ekspertise!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay! Tænker lidt over det.

Umiddebart, så skal det i starten foregå i Klampenborg, men derefter andre stedet såsom, klampenborg, hellerup, charlottenlund. Har omkring ca 1k potentielle kunder jeg kan sende reklamer ud til, via nogle avisbude forholdvisbilligt. Så forventer en forholdvis stigende omsætning. Jeg tager det op til tænkning og kontakter dig derefter. 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:03

.. eller det går jeg da ud fra at det er. Kan se han ikke har skrevet noget om " per gang ". Hvis hver kunde betaler 750,- kr for en hel sæsons snerydning, så skal man vidst også være 15 år, for at se den gode forretning :-)

Men skriv gerne igen Magnus. Jeg vil gerne hjælpe. Jeg ved desværre ikke noget om reglerne angående din alder, men jeg kan hjælpe meget med snerydning.. specielt hvis jeg selv får en del af snekagen ;-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:05

Du skal være meget velkommen Magnus. Vi har 10 års erfaring med snerydning. Jeg kan hjælpe dig med alt, plus at vi kan lave aftaler om at du får alle dine kunder igen, når du fylder 18 år, eller indtil du finder en anden løsning

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:20

Jeg gætter på 750,- for sæsonen - ellers har jeg lige fundet en ekstra tjans til konen Wink

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:33

Hej Jesper

Så synes jeg bare hun skal gå i gang :-) Men det er nok lidt hårdere end de fleste lige regner med

Vi har et gennemsnit på ca de 700 kr per gang per kunde med snerydning. Men det afhænger jo også af hvor meget sne der skal ryddes hvert sted. Hvor mange kvm

Lad os sige det er 750, kr for en sæson med snerydning. Det sner så 15 gange i den sæson, det er = 50 kr per gang man er ude hos kunden. En pose salt koster ca 35 kr per 25 kg ved storindkøb. Så skal du have bil og snerydningsmaskiner, du skal indregne natarbejde, og du skal sidde standby og holde øje med vejrsituationen. Hvis det bliver 29 gange som sidste sæson, kan du halvere det beløb. Og så betaler du skat

Tro mig.. det kommer han til at fortryde. Men vi skal jo alle lære :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:47

Ja - du ved helt sikkert mere om det end mig Smile

Jeg tænkte bare lige hurtigt - 750,- pr. gang for lige ... at fjerne naboens sne - det er da vild betaling for en 15 årig.. - en hund havde passet bedre.. ( kan være de har store indkørsler i Klampenborg).

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:57

Det kommer an på hvor langt fortovet er, så skal der tages helt ind til døren, måske hen til carporten og helt sikkert hen til skraldespandene. Hvis det er en hjørneejendom , er der ekstra at rydde.

Priserne svinger meget på snerydning fra firma til firma, så jeg ved jo ikke hvad han har tilbudt. Men hvis det er 750,- kr per sæson, så får han sig en god lærestreg.

Selv hvis han går rundt og rydder i hånden, så kan nemt komme ned på at " tjene " 960,- kr FØR skat, per nat ( baseret på 15 snerydninger på 1 sæson ). Jeg vil vurdere at hvis han går rundt og rydder i hånden, og selvom alle ejendommene ligger lige ved siden af hinanden, så kommer det til at tage minimum 6-7 mandetimer, det vil sige 147,- kr i timen før skat.

Og så trækker du tid fra til kommunikation med kunder, indkøb af salt osv osv. Hvis det kommer til at sne ca 20- 25 gange ender han på en timeløn på ca 90-100 kr før skat i timen for benhårdt natarbejde. Spændende nok hvis man er 15 måske ?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:02

Jimi@ ca 90-100 kr før skat i timen for benhårdt natarbejde. Spændende nok hvis man er 15 måske ?

Ja - tror det passer meget godt med et fritidsjob i den alder - og måske er han heldig - kun få gange sne Smile

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:06

I det tilfælde vil sige til ham : hvis du være business mand, så minimer muligheder for at held og uheld kommer til at koste dit firmas eksistens.

En del firmaer gik konkurs i vores branche i denne her vinter. De fleste af dem, fordi de kører med abonnements priser. En del andre lukkede bare ned inden tabene blev for store, men hvis kunden nu har 2 måneders opsigelse, så er du fanget i en fælde. Eller bare èn måned hvor det sner 10 gange, og du allerede har sat al fortjeneste til. Det fandme surt :-)

Jeg har ikke selv prøvet det, blev heldigvis advaret før jeg selv gik i gang med firmaet

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:20

Ps:

Og husk at det SKAL gøres inden kl 7 om morgenen for ALLE ejendommene. Hvis der er en der glider og brækker et arm eller et ben,eller ødelægger et stykke tøj,  er de fuldt ud berettigede til at sagsøge dig, hvis du ikke har ryddet til tiden

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)