Nej du har nok ret, jeg trives ikke her. Jeg bliver pålagt meninger jeg ikke har givet udtryk for, bliver beskyldt for at nasse på statens regning, hvad jeg heller ikke gør. Er dum som pap, fordi jeg er nød til at tage en uddannelse for at finde ud af tingene, nej jeg kan ikke identifiserer mig selv med alle de beskyldninger |
Kære Eva!
For en gang skyld tror jeg at du har ret...........(jeg tror heller ikke, at du med den attitude, du indtil videre har lagt for dagen, kommer til at trives her)..........og det kniber åbenbart også både med hukommelsen og læsningen.......
Du får det tilbage, som du selv sender ud............og det var dig, der startede med at skyde med spredehagl på de "uuddannede" der tillader sig at nasse viden fra jer med 3½ års uddannelse………….derefter fulgte du op med at digte om, hvad jeg havde gjort for at komme i gang og nu piver du ???????
Øøøøh…….hvor gammel er du egentlig………..måske din alder kan være din undskyldning?
Gør os alle sammen (incl. dig selv) en tjeneste, få paraderne ned og nyd dette skønne forum……….her er et hav af ultra kompetente mennesker – der alle vil hinandens bedste!
Hvis ikke du har lyst til at dele ud af din viden, så lad vær – men lad være med at hakke på andre der bruger dette forum på en konstruktiv måde.
Når jeg læser svar fra kompetente mennesker, der har overskud til at hjælpe andre i gang eller besvarer ”dumme” spørgsmål (nogle har jeg selv stillet), ja så bliver jeg glad over at mærke Jantelovens fravær og al den kærlighed der kan være mennesker imellem. For det at give gode råd, fif og fiduser er med garanti noget der fylder mange mennesker med glæde og overskud.
At give, er at få!
Så træk vejret dybt og beslut dig for at få noget positivt ud af Amino – vi er faktisk rigtig rare herinde.