Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til CEO og AdWords

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har udviklet et computersystem, som jeg har markedsført de sidste par år vha. direct mail. Dette er dog for dyrt, og jeg kunne godt tænke at min hjemmeside www.smartlicens.dk blev mere synlig.

Hvis der er nogle der vil hjælpe mig mod fornuftig betaling, må du meget gerne sende mig en mail på info(snabela)smartlicens.dk

Mvh

Søren Vedel

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 23:32
Det kan godt være at vi kan hjælpe dig. men vi giver ikke bare en pris. Hvis nu du selv kan klare 70% af arbejdet sparer du jo noget, ikk''? :-)

Næh, du - giv os mig et kald på mandag på det fede nummer 70 27 22 55, så kan vi tale om det du vil og kan ;-)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 02:07
SEO og Adwords er ikke sværere end det kan læres. ca. 3-5 dage. Men ok, der går lang tid (!) før man bliver 100% ok/tilfreds.

Du kunne overveje købe http://www.seobook.com  - den skulle efter sigende være god.

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 09:55
Jeg har udviklet et computersystem, som jeg har markedsført de sidste par år vha. direct mail. Dette er dog for dyrt, og jeg kunne godt tænke at min hjemmeside www.smartlicens.dk blev mere synlig.
Hvis der er nogle der vil hjælpe mig mod fornuftig betaling, må du meget gerne sende mig en mail på info(snabela)smartlicens.dk

Hvis du har brug for synlighed i søgemaskinerne, vil det være en stor fordel for dig, at sætte din side over i LøweSite CMS.

Det vil give dig den synlighed du savner (godt og vel). Prisen for et LøweSite CMS med SEO modul (som gør din side synlig), koster 20400,- ex moms for det første år, derefter 4800,- ex moms årligt.

Du er velkommen til at ringe til mig på 98 86 90 31 eller 22 30 89 60, hvis du vil vide mere.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 20:50
Jeg er lige ved at være klar med Site-editor 2007 i en ny, super søgemaskineoptimeret udgave.

Jeg har bygget al min nyeste viden om søgemaskinerne ind i CMS systemet, så den er "fit for fight" efter at Google har ændret i sine algoritmer det seneste års tid.

Man vil stort set ikke kunne se forskel på websitet som almindelig bruger i forhold til nuværende design (eks. www.EffektivMarkedsfoering.dk).

Den største forskel man som almindelig bruger vil opleve er, at det er slut med at køre frames.

Jeg tager 0 kr i oprettelse og 4.980,- + moms om året i den mindste udgave.

Måske skal du være den første, der kører Site-editor 2007?

Venlig hilsen,

Christian

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:26

Jeg synes det er noget vrøvl at blande CMS-reklamer ind i debatten. Faktum er, at CMS ikke kan hjælpe en skid med 90% af det som opgaven med SEO går ud på.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 02:32
Hej Løwen.

Nu citerer jeg lige fra dit website, under "Nyheder" :

"LøweSite CMS får et nyt navn:
Lion CMS

Sitet for Lion CMS er ikke helt færdigt, men jeg arbejder på det.
Samtidigt har jeg lavet en iværksætter version, der kun koster 2500,- i
oprettelse og 50,- pr. md. (beløbene er ex. moms).

Alt hvad der står dér, modsiger du i din post. Både navnet - og i
særdeleshed prisen.  Det er immervæk noget af en prisforskel. Den
du har skrevet hér er næsten 700% af, hvad du har skevet på din side.
Avser.

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 19:28
Nu citerer jeg lige fra dit website, under ''Nyheder'' :
''LøweSite CMS får et nyt navn:
Lion CMS
Sitet for Lion CMS er ikke helt færdigt, men jeg arbejder på det. Samtidigt har jeg lavet en iværksætter version, der kun koster 2500,- i oprettelse og 50,- pr. md. (beløbene er ex. moms).

Alt hvad der står dér, modsiger du i din post. Både navnet - og i særdeleshed prisen. Det er immervæk noget af en prisforskel. Den du har skrevet hér er næsten 700% af, hvad du har skevet på din side. Avser.

Jeg er da ked af, at du har kunnet misforstå priserne. Navneforvirringen kan jeg derimod godt forstå. Det var meningen at mit produkt LøweSite CMS skulle overgå til navnet Lion CMS fra nytår. Det er ikke sket helt endnu, men produktet er det samme, uanset navnet er LøweSite CMS eller Lion CMS.

Men lad mig forklare priserne for dig:

Iværksætter versionen koster 3100,- for det første år, der efter 600,- pr år (ganske som du refererer, jeg er bare begyndt at nævne totalpriserne). Iværksætter versionen er ligesom begynder versionen, men indeholder kun 5 sider.

Begynder versionen koster 8200,- for det første år, der efter 2400,- pr år. Begynder versionen indeholder 30 sider.

Standard versionen koster 20400,- for det første år, der efter 4800,- pr år. Standard versionen er ligesom begynder versionen, men indeholder også SEO modulet. Det er denne version, der giver markant synlighed i søgemaskinerne.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 06:22
Hej Løwen.

Måske skulle du skrive det på dit site. Jeg kan slet ikke finde nogle
priser, eller beskrivelser af indhold, som du giver her.  Kan kun
finde den jeg refererede.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)