Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny service fra Amino, Plus ser den først :-)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hojben:
Men hvorfor er tidsfristen for Moms 4. Kvartal der bliver vist? Jeg har da ikke afregnet 3. Kvartal endnu. Jeg tror de fleste ville tjekke datoen tæt på betalingsfristen. Ellers en super brugbar Side.

Hej hojben

På siden med alle fristerne (Indberetnings- og betalingsfrister) kan man se fristerne for hele året. På forsiden står så fristen for nuværende kvartal. Men vil det give mening op forsiden også at have sidste kvartals info?

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 11:12

Derudover er sitet nu tilgængeligt for alle :)

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 11:25

Jacob Rohde:

hojben:
Men hvorfor er tidsfristen for Moms 4. Kvartal der bliver vist? Jeg har da ikke afregnet 3. Kvartal endnu. Jeg tror de fleste ville tjekke datoen tæt på betalingsfristen. Ellers en super brugbar Side.

Hej hojben

På siden med alle fristerne (Indberetnings- og betalingsfrister) kan man se fristerne for hele året. På forsiden står så fristen for nuværende kvartal. Men vil det give mening op forsiden også at have sidste kvartals info?

Ja, man kan finde fristerne under hele året. Men jeg mener det rigtige at gøre, er at på forsiden skal stå den næste betalingsfrist. Pt. 3 kvartal.

3. kvartal skal vel stå der indtil d. 10-11-2010. Derefter kan 4 kvartal komme op.

Jeg tror ikke der er mange der har behov for, at vide hvornår de skal betale moms for 4 kvartal endnu!

Håber I kan se hvad jeg mener?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:28

Jacob Rohde:
Men vil det give mening op forsiden også at have sidste kvartals info?

Ja, når det er det forrige kvartals moms, man skal betale næste gang (om 14 dage), så giver det bestemt mening. Skype-Wink

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 11:57

Hej guys

Jeg har ændret det, så den viser den næste frist for momsen på forsiden, i stedet for fristen for indeværende kvartal.

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 12:02

Jacob Rohde:

Hej guys

Jeg har ændret det, så den viser den næste frist for momsen på forsiden, i stedet for fristen for indeværende kvartal.

Yes

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 12:10

Super god side! Tak for den.

Kan næsten ikke ønske mig mere. Men det ville være fint at have mulighed for EU momsnummer validering direkte på siden, eller måske bare et link til den officielle side. Så har vi ihvertfald dækket mit behov for regnskabsmæssige online informationer.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 12:43

Erik P. Ernst:
Kan næsten ikke ønske mig mere. Men det ville være fint at have mulighed for EU momsnummer validering direkte på siden, eller måske bare et link til den officielle side. Så har vi ihvertfald dækket mit behov for regnskabsmæssige online informationer.

Tænker du på denne information: http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/lang.do?fromWhichPage=vieshome&selectedLanguage=DA

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 13:26

Fin side og jeg vil sikkert fremover bruge denne til valutaomregner istedet for xe.com som jeg bruger nu.

Overvej evt. en "swap" funktion på valuta omregneren, så man med én klik kan bytte om på valutaerne.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 13:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan.:
Overvej evt. en "swap" funktion på valuta omregneren, så man med én klik kan bytte om på valutaerne.

Er nu tilføjet :)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)