Men hvorfor er tidsfristen for Moms 4. Kvartal der bliver vist? Jeg har da ikke afregnet 3. Kvartal endnu. Jeg tror de fleste ville tjekke datoen tæt på betalingsfristen. Ellers en super brugbar Side.
Hej hojben
På siden med alle fristerne (Indberetnings- og betalingsfrister) kan man se fristerne for hele året. På forsiden står så fristen for nuværende kvartal. Men vil det give mening op forsiden også at have sidste kvartals info?
Men hvorfor er tidsfristen for Moms 4. Kvartal der bliver vist? Jeg har da ikke afregnet 3. Kvartal endnu. Jeg tror de fleste ville tjekke datoen tæt på betalingsfristen. Ellers en super brugbar Side.
Hej hojben
På siden med alle fristerne (Indberetnings- og betalingsfrister) kan man se fristerne for hele året. På forsiden står så fristen for nuværende kvartal. Men vil det give mening op forsiden også at have sidste kvartals info?
Ja, man kan finde fristerne under hele året. Men jeg mener det rigtige at gøre, er at på forsiden skal stå den næste betalingsfrist. Pt. 3 kvartal.
3. kvartal skal vel stå der indtil d. 10-11-2010. Derefter kan 4 kvartal komme op.
Jeg tror ikke der er mange der har behov for, at vide hvornår de skal betale moms for 4 kvartal endnu!
Men vil det give mening op forsiden også at have sidste kvartals info?
Ja, når det er det forrige kvartals moms, man skal betale næste gang (om 14 dage), så giver det bestemt mening.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Kan næsten ikke ønske mig mere. Men det ville være fint at have mulighed for EUmomsnummer validering direkte på siden, eller måske bare et link til den officielle side. Så har vi ihvertfald dækket mit behov for regnskabsmæssige online informationer.
Kan næsten ikke ønske mig mere. Men det ville være fint at have mulighed for EU momsnummer validering direkte på siden, eller måske bare et link til den officielle side. Så har vi ihvertfald dækket mit behov for regnskabsmæssige online informationer.
Tænker du på denne information: http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/lang.do?fromWhichPage=vieshome&selectedLanguage=DA