Kære venner |
Heyyy Martin
Hvad kan jeg sige...wowwwww, det ser rigtig godt ud, alt samlet på et sted, nemmere kan det vist ikke være !!
Stor applause til Jacob....keep up the good work !!
Best regards
Kære venner |
Heyyy Martin Hvad kan jeg sige...wowwwww, det ser rigtig godt ud, alt samlet på et sted, nemmere kan det vist ikke være !! Stor applause til Jacob....keep up the good work !! Best regards |
Tak for det. Ib Abildgaard RÅD & MAL
|
Tak for det...det er som sendt fra himlen |
Super!! Men hvorfor er tidsfristen for Moms 4. Kvartal der bliver vist? Jeg har da ikke afregnet 3. Kvartal endnu. Jeg tror de fleste ville tjekke datoen tæt på betalingsfristen. Ellers en super brugbar Side. |
Tak for rosen! |
Det er et super redskab. Men jeg tænkte på hvorfor den er postet i "Plus debat"? Dette kunne vel være med til at give et plusmedlemsskab rigtig meget værdi, og bør efter min mening skubbes ud et sted, hvor dem der endnu ikke er plusmedlemmer, kan se hvad de går glip af. EDIT: Det er ikke nok at læse, nogen gange er det også en fordel at forstå :o) Jeg trækker ovenstående tilbage, og går i seng |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Fedt!
En idé
En Funktion som gør at 7 dage inden en deadline for et eller andet kommer der en popup på amino når du besøger siden med:
|
Spændende tiltag, Martin.
|