Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til tradedoubler.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sameh Niazy:

Hold dig til Google Adsense hvis du vil vaere sikker paa at tjene penge. Tradedoubler er ikke meget bevendt.

TradeDoubler er intet andet end tidsspilde, tidsspilde og tidsspilde.

x.xxx.xxx,xx + moms i 2010 er tidsspilde i din verden?

Sameh Niazy:

Derudover skifter bannerne hyppigt ud saa du konstant skal vogte dine banneres indtjening og skifte uduelige bannere ud.

Vælger du at hente hele koden som f.eks. Javascript, så bliver gamle bannere automatisk overskrevet med nye bannere.

Tilbage til topic og trådstarter:

Jeg har splittet et TD link op her: http://www.amino.dk/blogs/nicolaj/archive/2010/07/30/valg-af-affiliatenetv-230-rk-statistik-er-guld-v-230-rd.aspx

Det skulle gerne give dig en bedre forståelse for hvordan du laver et link og hvis du har dit site-id og partner-id, så behøver du ikke engang at logge ind hos TD for at lave et link.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:26

Sameh Niazy:

Patrick

Problemet med Tradedoubler er at de ikke har en "intelligent" service som placerer relevante annoncer paa relevante sider. Paa f.eks. et linkindex vil Tradedoubler give NUL indtjening med garanti idet Tradedoubler ikke selv kan finde ud af at levere indholdsrelevante bannere, det skal man selv sidde og rode med konstant. Derfor, hvis du har en side som KUN handler om babyer eller graviditet saa er Tradedoubler helt sikkert rigtigt for dig, men hvis du har en side med varieret indhold saa er Tradedoubler intet andet end spildtid, -med mindre man konstant sidder og placerer/replacerer annoncer.

Mvh

Sameh

Så er det vel fordi du ikke laver dine systemmer særlig automatiseret. Du kan jo sagtens lave databasesøgninger inde på produktfeedsne som levere meget relevant indehold.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:30

Syntes nu også at de har nogle gode kampanger og at de er et af de bedre netværk i Danmark

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:36

Nicolaj

Paa hvilket site indtjente du "x.xxx.xxx,xx + moms"  paa Trade Doubler i 2010 ?

Mvh

Sameh

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:42

Sameh Niazy:

Nicolaj

Paa hvilket site indtjente du "x.xxx.xxx,xx + moms"  paa Trade Doubler i 2010 ?

Mvh

Sameh

Det i min signatur og det er længe siden. Hvem ved om der kommer et x mere på Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:48

OK, det er ogsaa et godt bygget website -med et konkret emnespecifik relevans og givetvis med ret hoej trafik. -Altsaa, dit website er 1/1000

Forstaa mig ret. Dit website er fedt, godt opbygget og holder sig til et enkelt emne. Derfor er Tradedoubler nok det rette for dig, men for nyopstartede websites er Tradedoubler ubrugeligt.

Mvh

Sameh

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:55

Sameh Niazy:

Forstaa mig ret. Dit website er fedt, godt opbygget og holder sig til et enkelt emne. Derfor er Tradedoubler nok det rette for dig, men for nyopstartede websites er Tradedoubler ubrugeligt.

Mvh

Sameh

Hvorfor er Tradedoubler ubrugeligt for en nyopstartet blog, som sælger tøj eksempelvis? Jeg kan ikke se din logik- men ganske rigtigt, hvis der ikke er programmer som omhandler emnet, så er de dårligt, ellers er det meget aktuelt.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:55

Sameh Niazy:

OK, det er ogsaa et godt bygget website -med et konkret emnespecifik relevans og givetvis med ret hoej trafik. -Altsaa, dit website er 1/1000

Mvh

Sameh

Jeg tror nu det kan fungere for de fleste. Hvis man ikke har et website med et specifikt emne, så kan man istedet lave sine egne bannerpuljer til hver kategori. Jeg er sikker på at mange af de andre netværk har samme løsning hvor gamle bannere overskrives med nye bannere fra samme annoncør.

Langt de fleste annoncører hos eksempelvis TD redirecter iøvrigt til forsiden, hvis et link ikke længere findes.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:58

Sameh Niazy:

Hvorfor er det ubrugeligt? Du mener at Lead/salg er overflødigt og det eneste rigtige er Adsense, eller hvordna skal det forståes?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02

Nicolai

Det er netop min pointe at man skal sidde og noerkle med puljer for at kunne levere maalrettet reklame, og det er netop min pointe at TD kun er for nichesites som dit med hoej trafik. -Alle andre kan kun tjene haandoerer paa TD.

Mvh

Sameh

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)